تور ارزان هلند: روستای گیتورن، بهشتی در هلند که هیچ جاده ای ندارد

به گزارش ناق، روستای گیتورن هلند

اگر زمانی خواستید یک جای رویایی مثل مکان هایی که در کتاب های داستان خوانده اید را ببینید، باید به روستای گیتورن هلند فکر کنید. Giethoorn، نام روستایی بی نهایت شگفت انگیز در کشور هلند است که به آن لقب ونیز هلند را داده اند. روستایی رویایی که در سال 1230 کشف شد و جایی است که هر کسی در آرزویش می بیند…روستایی که هیچ جاده ای ندارد! همراه خبرنگاران باشید تا از این مکان جادویی بیشتر بدانید:

تور ارزان هلند: روستای گیتورن، بهشتی در هلند که هیچ جاده ای ندارد

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

اگر همواره دوست داشته اید تا از تمام شلوغی های شهر به دور باشید و در یک مکان آرام زندگی تان را بگذرانید، روستای گیتورن در هلند جایی است که باید بروید. طبیعت زیبا، خانه های قدیمی، قایق های چوبی، کانال ها، پل های چوبی فراوان و… بطور خلاصه، ین روستا جایی است که به شما یاری می نماید تا ماشین ها، این غول های آهنی پر سرو صدا را فراموش کنید چون ماشین ها اصلا در این روستا مورد خوشامدگویی نیستند!

گیتورن از سال 1958 به بعد بود که معروف شد و در اوایل قرن سیزدهم بود که به محل مورد علاقه ساکنان تبدیل شد.

Giethoorn نام روستایی در کشور هلند است که در آن هیچ جاده و یا وسیله نقلیه مدرنی دیده نمی گردد و تا چشم کار می نماید فقط کانال است و کانال. در این رورستا حدود 176 پل وجود دارد و هر کسی که بخواهد وارد این روستا گردد، اگر وسیله نقلیه ای داشته باشد باید آن را خارج روستا رها کند و با پای پیاده و یا با قایق آنجا را بگردد.

این روستا در استان Overijssel واقع شده است و دارای 2600 نفر جمعیت است و از شهر آمستردام مرکز هلند حدود 1.5 ساعت رانندگی است. اکر از علاقه مندان به پیاد روی هستید پیشنهاد می کنیم حتما جهت 15.3 کیلومتری که از این روستا تا روستای Dwarsgracht را بروید و برگردید.

پس تا همین جا مطمئنا متوجه شده اید که این روستا تا چه میزان ای آرام است حتی مردم این روستا هم می گویند بلندترین صدایی که می توانید در این روستا بشنوید، صدای اردک و پرندگان است. Giethoorn واقعا از کتاب های داستان به بیرون آمده است.

در صورتی که بخواهید چند روزی را در این روستا بگذرانید بد نیست بدانید که بسیاری از هتل ها و مکان های اقامتی این روستا درست در لبه رودخانه ها قرار گرفته اند و بنابراین اگر بخواهید طبیعت گردی کنید، می توانید به راحتی یک قایق اجاره کنید و تمام روستا را با آن بگردید!

روستای Giethoorn هیچ جاده ای ندارد اما این به آن معنا نیست که نتوانید در آن گشت و گذار کنید…

در این روستا، قایق هایی وجود دارد که به آنها قایق های زمزمه whisper boats می گویند. این قایق ها، موتورهای کاملا بی صدایی دارند و مرسوم ترین روش بازدید و گشت و گذار در این روستا هستند.

به دلایلی که در بالا گفته شد، این روستا بسیار آرام است و در سرتاسر آن آرامش عجیبی حکمفرماست… تقریبا به هر جای این روستا که نگاه کنید، دریاچه و رود می بینید…

منبع: holland.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1914

به "تور ارزان هلند: روستای گیتورن، بهشتی در هلند که هیچ جاده ای ندارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان هلند: روستای گیتورن، بهشتی در هلند که هیچ جاده ای ندارد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هلند: روستای گیتورن، بهشتی در هلند که هیچ جاده ای ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید