روشهای تزیین اتاق خواب ، عکس و مدل دکوراسیون اتاق خواب

به گزارش ناق، یکی از مواردی که در دکوراسیون اتاق خواب تاثیر بسیار زیادی می گذارد نحوه چیدمان و دکوراسیون کلی خانه است. برای مثال، اتاق خواب های خانه های قدیمی ممکن است کمی نامتناسب باشند و اتاق خواب های خانه های جدید کوچک و تنگ. بنابراین همین موضوع ممکن است کار تزیین اتاق خواب را برای شما کمی سخت کند. مهم ترین نکته در تزئین اتاق خواب معین مکانی مناسب برای قرار دادن تخت خواب است تا ازلحاظ نور وگرما، صدا و حفظ حریم شخصی موقعیتی خوب و مناسب داشته باشد. اگر اتاقی پر از سروصدا و چسبیده به اتاق خواب شما وجود دارد، سر تخت خواب خود را با فاصله از دیوار قرار دهید. به تابش نور خورشید از پنجره نیز دقت کنید اگر ترجیح می دهید صبح ها با تابش مستفیم نور خورشید روی صورتتان بیدار شوید باید تخت خواب خود را به گونه ایی قرار بدهید تا با تابش نور صبجگاهی روز خود را آغاز کنید. اما اگر دوست دارید کمی بیشتر در تخت خواب خود در محیطی تاریک باشید حتما تخت خواب خود را در گوشه تیره تر اتاق و دور از تابش نور خورشید قرار دهید.

روشهای تزیین اتاق خواب ، عکس و مدل دکوراسیون اتاق خواب

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

اگر برای تزیین اتاق خواب خود از تخت خواب های تک و دونفره با سایز عظیم استفاده می کنید سعی کنید از ودو طرف تخت فاصله ایی به اندازه 60 سانتی متر را خالی بگذارید تا به راحتی بتوانید از هر دو طرف وارد تخت خواب شوید. اگر در دکوراسیون اتاق خواب کوچکتان به قدری با محدودیت فضا روبرو هستید که فقط می توانید از یک تخت کوچک بهره ببرید بهتر است از مبل های تخت شو بهره ببرید و یا تخت خود را به دیواری تکیه دهید و در مواقعی که به آن احتیاج ندارید با گذاشتن بالش های متعدد آنرا به جایگاه راحتی تبدیل کنید تا فضایی باز و نشاط آور در تزیین اتاق خوابتان بوجود آورده باشید.برای ایجاد فضای بازتر سعی کنید در تزیین اتاق خوابتان از کمد های دیواری بهره ببرید تا علاوه بر زیبا کردن دیزاین اتاق خواب فضایی اشغال نشده باشد. در زیر با عکس هایی از بهترین روش های تزیین اتاق خواب آشنا می شویم.

منبع: اتاق
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 942

به "روشهای تزیین اتاق خواب ، عکس و مدل دکوراسیون اتاق خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشهای تزیین اتاق خواب ، عکس و مدل دکوراسیون اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید