سبک زندگی دانشجویی در کانادا

به گزارش ناق، تحصیل در خارج از کشور یک تجربه منحصر به فرد است که شامل نه تنها زمان صرف مطالعه در داخل محل بلکه روزمرگی روزانه در خارج ، مردم ، فرهنگ و سبک زندگی آن ها می گردد . این امر بسیار مفید است که در آن جا با ملیت های مختلف احاطه شوید و بدانید که افراد مختلف در شرایط مختلف چگونه رفتار می نمایند .

سبک زندگی دانشجویی در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

از نظر فرهنگی ، این تجربه کاملاً خیره نماینده است زیرا دانشجویان بین المللی در کانادا هنگام شیوه زندگی متداول با تعجب های بی شماری روبرو هستند . لازم به گفتن نیست که روبرو شدن با کانادا ممکن است در ابتدا عجیب باشد اما در آینده بسیار ارزشمند است . به عنوان یک دانشجوی بین المللی ، عادی است که در چند هفته اول پس از ورود با مسائل خود لجباز باشید .

زندگی در کانادا

برای بیشتر کسانی که قبلاً هرگز در کانادا نبوده اند ، معمولاً کانادا با عنوان مناظر زیبا با جواهرات طبیعت ، کوه های دراماتیک و جنگل های ترسناک شناخته می گردد . در طرف دیگر ، متوجه خواهید شد که در حقیقت کانادا روح و سبک زیادی دارد . کانادایی ها نسبت به مهاجران خود جسور ، باز و شفاف هستند .

زندگی در کانادا هیچ تفاوتی با سایر کشورهای غربی ندارد اما برخی از عطر و طعم های بی نظیر کانادایی را که صریحاً توسط افراد محلی آورده شده است درون خود جای داده است . با این حال سبک زندگی به نسبت عوامل محیطی که از کنترل انسان خارج نیستند ، کاملاً سازگار است .

ساعت های دانشگاه

تنها هدف از هفته دانشجویی یاری به شما برای آرامش در داخل و خارج از دانشگاه است . این مهم است که شما :

  • دستورالعمل های مهم برای حفظ شرایط اجازه تحصیل
  • کلاس هایی که در ترم اول خود می گذرانید
  • مراحل تست زبان انگلیسی
  • قوانین و مقررات دانشگاه
  • چیدمان پردیس دانشگاه
  • خرید کتاب و لوازم
  • نحوه افتتاح حساب بانکی محلی
  • دسترسی به ایمیل و تنظیم رایانه خود

را یاد بگیرید .

داخل یک کلاس کانادایی

به عنوان یک دانشجو از شما خواسته می گردد که در طول مدت اقامت در کلاس هوشیار باشید . کلاس ها تعاملی هستند و می توانید برای پاسخ به سؤالات مدرس ، انتخاب شوید .

شما باید سخت کار کنید ، در همه کلاس های خود به موقع شرکت کنید و تکالیف را به موقع انجام دهید . برای اینکه بتوانید مهارتهای تفکر انتقادی خود را توسعه دهید باید در طول سخنرانیها فعال باشید .

دوره های عملی و امتحانات

سیستم آموزش کانادا دارای چندین سیستم ارزیابی است که به منظور شفافیت یکپارچه شده اند . درست همانطور که برخی افراد در آزمون ها عملکرد خوبی دارند ، برخی دیگر در امتحانات شفاهی بهتر هستند ، بنابراین می توانید در آینده مهارت های خود را انتخاب کنید و به شما یاری کند تا یک متخصص از آن خارج گردد . با تمرین مهارتهای ارائه ، مهارتهای کار گروهی و مهارتهای تحقیق ، شما از نظر علمی قوی تر می شوید و برای محیط کار بهتر آماده می شوید .

مشارکت

به عنوان بخشی از سبک زندگی خود این مهم است که اگر هدف شما از مدرک بالاتر است ، خواه بحث های گروهی ، کار گروهی یا طوفان مغزی باشد ، در هر فعالیت کلاس شرکت کنید . فعالیتهای خارج از برنامه نیز بسیار ارزشمند است ، زیرا این یک روش عالی برای تمرین زبان انگلیسی / فرانسوی برای دانشجویان بین المللی است .

مهارت های اجتماعی

یافتن دوستان جدید یکی از تجربیات بی نظیر تحصیل در خارج از کشور ، در داخل یا خارج از محوطه دانشگاه است . به یاد داشته باشید که خجالتی نباشید و درگیر ماجراهای مختلف اجتماعی شوید که در خاطرات شما حکاکی خواهند شد . با داشتن حالت محبت آمیز و مودبانه ، نه تنها یافتن دوستان کانادایی را آسان می کنید بلکه برای سایر مهاجران نیز بسیار جالب به نظر می رسید . به فعالیتها و جلسات دانشجویی بپیوندید و یک آلبوم عکس از خانه بیاورید تا به دوستان جدید کشور خود و کشور خود و آداب و رسوم آن را نشان دهید . همواره با گفتن لطفا و تشکر از کانادایی ها تشکر و مهربانی نشان دهید ، زیرا کانادایی ها بیشتر از فروتنی قدردانی می نمایند . این بخش مهمی از سبک زندگی شما در کانادا است .

امنیت شخصی

همانطور که آمارها اعلام می نماید کانادا برای داشتن یک زندگی مناسب و سالم ، کاملاً صلح آمیز و بی خطر است . با این وجود ، اندازه گیری های خاصی وجود دارد که هر دانشجوی بین المللی هنگام عزیمت به یک کشور جدید ، حتی اگر آن کانادا باشد ، باید در نظر بگیرد .

اول از همه ، برای اینکه تمام متعلقات شما در کنار شما بماند و همانند هویت خود در امان بمانید ، باید در سفارت / کنسولگری خود ثبت نام کنید .

در مواقع اضطراری

  • فوراً با شماره 911 تماس بگیرید ، زیرا شاهد جنایتی بوده اید یا با مشکل خود روبرو شده اید .
  • دزدی یا مورد حمله قرار دریافت .
  • در یافتن راه خود به نقطه مقصد مسئله ای داشته باشید .

در اطراف جامعه

  • مراقب غریبه ها باشید
  • از شرایط های مشکوک خارج شوید
  • در هنگام پیاده روی ایمن ترین مسیرهای ممکن را طی کنید
  • سعی کنید شبها در خیابان های شلوغ رفت و آمد کنید

در محوطه دانشگاه

پردس دانشگاه و نحوه رفت و آمد در آن بخشی از سبک زندگی شما هستند . پردیس ها معمولاً توسط امنیت خصوصی از جمله ماشین های گشت زنی تحت نظارت هستند ، بنابراین در شب بسیار ایمن هستند . همچنین خطوط تلفن مشغول به کار 24/7 در سراسر منطقه پیدا خواهید کرد .

برخی دانشکده ها و دانشگاه ها همچنین سرویس پیاده روی در خانه پس از تاریکی را ارائه می دهند که دانشجویان واجد شرایط را به خانه یا مکان دیگری می برند .

مردم بی خانمان

اگر واقعاً می خواهید به مردم در خیابان ها یاری کنید ، به آنها پول ندهید . اسکناسهای خود را به سازمانهایی که با تغذیه ، پوشاک و یاری به این افراد بی خانمان در برخی مواقع خلاف خواستشان مشارکت دارند ، یاری کنید .

مترجم : امید کریمی

منبع : studying-in-canada.org

آخرین مطالب وب سایت

منبع: studyunique
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 889

به "سبک زندگی دانشجویی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبک زندگی دانشجویی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید