ستیِن: بیلبائو زمانی به گل رسید که فرصتی برای جبران نداشتیم، گامی رو به جلو برداشتیم

به گزارش ناق، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با وجود حذف تیمش از جام حذفی اسپانیا از عملکرد شاگردانش مقابل اتلتیک بیلبائو تمجید کرد.

ستیِن: بیلبائو زمانی به گل رسید که فرصتی برای جبران نداشتیم، گامی رو به جلو برداشتیم

به گزارش خبرنگاران، کیکه ستیِن که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود، اتلتیک بیلبائو و از دور رقابت ها حذف شدند، پس از این بازی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اتفاقاتی که در بازی های خانگی اخیرمان (فزونی خانگی مقابل تیم های لگانس و لوانته) برای مان افتاد ما از حیث پیشرفت تیمی در این دیدار گامی رو به جلو برداشتیم. داستان مثل همیشه است، اینکه در یک بازی یک موقعیت گلزنی دارید و آن را تبدیل به گل می کنید و در بازی دیگر 10 موقعیت گلزنی دارید و هیچیک از آنها را نمی توانید تبدیل به گل کنید. نمی توان برای این موضوع هم توضیحی منطقی داد.

سرمربی بارسلونا که تیمش با گل به خودی دقیقه 3+90 سرخیو بوسکتس با جام حذفی اسپانیا وداع کرد، اضافه کرد: من هرگز کسی را سرزنش نکرده ام. گل بیلبائو روی موقعیتی که اصلاً خطرناک نبود، به ثمر رسید. به هر حال در فوتبال چیزهایی هست که شما نمی توانید کنترلش کنید. همه چیز در این دیدار خوب پیش رفت، به غیر از نتیجه. با این حال از عملکرد تیمم در این بازی راضی هستم.

وی صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ما بازی را در نیمه دوم در کنترل خود داشتیم، به طوری که حتی مارک آندره تِراِشتگن حتی یک مهار توپ هم نداشت. با این شرایط جای تأسف دارد که نتیجه را واگذار کردیم، چون بازی در کنترل ما بود. ما چندین موقعیت گلزنی خوب روی دروازه بیلبائو خلق کردیم و آنها زمانی به گل رسیدند که ما فرصتی برای جبرانش نداشتیم. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تیم برتر میدان بودیم.

ستیِن در پایان خاطرنشان کرد: ما در این بازی به پیروزی نرسیدیم، اما موفقیت ها از راه خواهند رسید. این جای تأسف دارد که این بازی فرصت دریافت انتقام نداد، اما با وجود اینکه سزاوار حذف از دور رقابت ها نبودیم، باید مثبت فکر کنیم.

بارسلونا در دیدار بعدی خود در رقابت های لالیگا، یکشنبه شب میهمان رئال بتیس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 777

به "ستیِن: بیلبائو زمانی به گل رسید که فرصتی برای جبران نداشتیم، گامی رو به جلو برداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستیِن: بیلبائو زمانی به گل رسید که فرصتی برای جبران نداشتیم، گامی رو به جلو برداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید