شهنام نظرپور: شرایط کسب سهمیه المپیک برای ما مهیا نیست

به گزارش ناق، ملی پوش شیرجه کشورمان گفت: شرایط کسب سهمیه المپیک برای شیرجه روهای ما مهیا نیست و نمی توانیم به کسب سهمیه امیدوار باشیم.

شهنام نظرپور: شرایط کسب سهمیه المپیک برای ما مهیا نیست

شهنام نظرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی شیرجه جهت حضور در رقابت های هند قرار بود از 23 اردیبهشت ماه برگزار گردد اما به دلیل اینکه استخر استادیوم آزادی بسته است این اردو به تعویق افتاد.

وی اضافه کرد: 9 ورزشکار از شهرهای تهران، کرمانشاه، اراک و کرج در این اردو حضور دارند. بازیکنان تبریز نیز در شهر خودشان تمرین می نمایند و سپس به اردوی تهران اضافه خواهند شد. براساس رقابت انتخابی بین این بازیکنان ترکیب اصلی تیم را برای حضور در رقابت های هند معین خواهیم کرد.

ملی پوش تیم شیرجه ادامه داد: باتوجه به این که بازیکنان دعوت شده به اردوها تاکنون تجربه حضور در میادین بین المللی را نداشته اند، تصمیم داریم پیش از اعزام به مسابقات هند در مسابقات تدارکاتی برون مرزی شرکت نمایند، در این خصوص پیشنهاداتی داشته ایم و منتظر پاسخ هستیم.

نظرپور یادآورشد: اگر مصدومیت کمرم بهبود پیدا کند، در رقابت های هند شرکت خواهم کرد. دیسک کمرم پاره شده است و شرایط را برای مسابقه دادن کمی سخت نموده است.

وی توضیح داد: در اردوی تیم شیرجه بازیکنان مستعد و جوانی حضور دارند که از پتانسیل بالایی برخوردار هستند. به طور حتم اگر این بازیکنان از تدارکات خوبی برخوردار باشند و مسابقات مختلفی را تجربه نمایند در سال های خیلی نزدیک شیرجه ایران نتایج خوبی را در مسابقات به دست می آورد. این شیرجه روها را می توان به اردوهای چین فرستاد تا تمرینات خودشان را دنبال نمایند.

ملی پوش شیرجه کشورمان گفت: به لحاظ دانش فنی مربیان ایران با مربیان خارجی تفاوت چندانی ندارند. مشکل ما کمبود تجربه و حضور در میادین بین المللی است. بازیکنان یک باشگاه اروپایی در طول سال 25 مسابقه را تجربه می نمایند. اما من به عنوان یک بازیکن ملی پوش در طول سالهای حضورم در تیم ملی 25 مسابقه را تجربه نکردم.

شهنام نظرپور درباره کسب سهمیه المپیک گفت: شرایط کسب سهمیه المپیک برای شیرجه روهای ما مهیا نیست. تیر یا مردادماه مسابقات کسب سهمیه المپیک است اما هیچ مسابقه تدارکاتی نداشتیم و نمی توانیم در این رقابت ها سهمیه ای به دست بیاوریم. آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک نیز بهمن ماه به میزبانی ژاپن برگزار می گردد که بسیار سخت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 210

به "شهنام نظرپور: شرایط کسب سهمیه المپیک برای ما مهیا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنام نظرپور: شرایط کسب سهمیه المپیک برای ما مهیا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید