فرهاد مجیدی نگذاشت پرسپولیسی ها شش تایی شوند!

به گزارش ناق، خبرنگاران؛ پرسپولیس تهران در یک فصل پر فراز و نشیب و در روزگار اوج و فرود رقبای سرسختش نهایتا در هفته پایانی به جام قهرمانی رقابت های لیگ برتر رسید. آنها در حالی به این جام رسیدند که پیش از این پنج جام پیاپی را کسب نموده بودند.

فرهاد مجیدی نگذاشت پرسپولیسی ها شش تایی شوند!

به گزارش خبرنگاران، دهه نود شمسی طلایی ترین دوران تاریخ پرسپولیس است.جایی که برانکو ایوانکویچ به این تیم آمد و سنگ بنای یک پرسپولیس رویایی را گذاشت. تیمی که از سال 1395 آغاز به درو کردن جام های ایران کرد و به عنوان برترین تیم ایرانی خودش را به ایران و آسیا تحمیل کرد.

برانکو از پرسپولیس رفت اما راه و رسم قهرمانی این تیم از یادها نرفت و کالدرون و بعد هم یحیی گل محمدی مسیر قهرمانی پرسپولیس را ادامه دادند. آنها ابتدا در کسب جام قهرمانی هت تریک کردند و بعد در عین ناباوری چهارمین و پنجمین جام قهرمانی پیاپی رقابت های لیگ برتر را هم کسب کردند. تیم یحیی گل محمدی آنقدر خوب بود که می توانست سال گذشته هم قهرمان گردد و ششمین جام پیاپی را کسب کند. اما آنها برای دست یافتن به این مهم یک مشکل بزرگ داشتند.

مشکل بزرگ مسیر پرسپولیسی ها در این راه فرهاد مجیدی و یکی از برترین استقلال های تاریخ بود. تیمی که با رکورد بی نظیر هیچ شکست در رقابت های لیگ برتر بیست و یکمین قهرمان این رقابت ها شد. فرهاد مجیدی سال گذشته با یک نمایش خیره کننده رشته قهرمانی های پیاپی پرسپولیس را پاره کرد تا آنها نتوانند به ششمین قهرمانی پیاپی دست یابند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1402 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2201

به "فرهاد مجیدی نگذاشت پرسپولیسی ها شش تایی شوند!" امتیاز دهید

2 کاربر به "فرهاد مجیدی نگذاشت پرسپولیسی ها شش تایی شوند!" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی نگذاشت پرسپولیسی ها شش تایی شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید