مدیران خودروسازی دایه هستند نه مادر ، خیلی از آقایان با سفارش نمایندگان مجلس پست گرفته اند

به گزارش ناق، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی بیشتر مدیران خودروسازی با سفارش نمایندگان و آدمهای موثر و دیگران وارد حوزه مدیریت، ناظران و کارکنان می شوند، مجموعه نمی تواند تولیدات خوبی داشته باشد.

مدیران خودروسازی دایه هستند نه مادر ، خیلی از آقایان با سفارش نمایندگان مجلس پست گرفته اند

محمدرضا صباغیان بافقی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره مهلت 72 ساعته این کمیسیون به خودروسازان برای ارائه برنامه تحولی در صنعت خودروسازی، اظهارکرد: این کمیسیون به خودروسازان مهلت 72 ساعته داده تا برنامه تحولی خود را برای ارتقای کیفیت خودروها ارائه بدهند. البته با وضعیتی که الان حاکم است بعید می دانم خودروسازان برنامه سازنده و مدنظر کمیسیون را ارائه بدهند.

وی اضافه کرد: امروز مدیران و اعضای هیات مدیره خودروسازها دایه هستند، مادر نیستند دلشان نمی سوزد؛ آنها حقوق های نجومی خودشان را می گیرند.وقتی بیشتر این آدمها با سفارش نمایندگان و آدمهای موثر و دیگران وارد مدیریت، ناظران و کارکنان می شوند، مجموعه نمی تواند تولیدات خوبی داشته باشد.

صباغیان گفت: خودروسازی های ما یا باید کامل به بخش خصوصی واگذار شوند و دولت نقشی در آنها نداشته باشد یا از حالت خصولتی که حیات خلوت عده ای شده، خارج شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2031

به "مدیران خودروسازی دایه هستند نه مادر ، خیلی از آقایان با سفارش نمایندگان مجلس پست گرفته اند" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدیران خودروسازی دایه هستند نه مادر ، خیلی از آقایان با سفارش نمایندگان مجلس پست گرفته اند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران خودروسازی دایه هستند نه مادر ، خیلی از آقایان با سفارش نمایندگان مجلس پست گرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید