موناکو پیروز شد، رم و پورتو به تساوی رضایت دادند

به گزارش ناق، فزونی تیم فرانسوی و تساوی نمایندگان پرتغال و ایتالیا ره آورد شب دوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا بود.

موناکو پیروز شد، رم و پورتو به تساوی رضایت دادند

به گزارش خبرنگاران، شب دوم از دور رفت پلی آف مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری پنج ملاقات پیگیری شد که در مهم ترین بازی ها موناکو، میزبانش را شکست داد و رم و پورتو به تساوی رضایت دادند.

در یکی از حساس ترین ملاقاتهای این مرحله جدال رم در خانه پورتو به تساوی یک - یک انجامید. پس از اینکه فیلیپه در دقیقه 21 رم را پیش انداخت، فرمالن در چهل ویکمین دقیقه اولین بازی رسمی اش برای تیم ایتالیایی اخراج شد و در نهایت پورتو با گل آندره سیلوا در دقیقه 61 به تساوی یک - یک خانگی دست یافت.

موناکو هم 2 بر یک در خانه ویارئال صاحب یک پیروزی ارزشمند شد. فابینیو در دقیقه سه موناکو را پیش انداخت، اما پاتو، ستاره سابق میلان و تیم ملی برزیل در اولین بازی رسمی خود برای ویارئال در دقیقه 36 بازی را به تساوی کشاند.

در نهایت، موناکو با گل دقیقه 72 سیلوا 2 بر یک پیروز شد و نیمی از راه صعود را در زمین حریف پیمود. اتفاق مهم بازی، اخراج مندی از موناکو در دقیقه 87 بود.

در سایر بازی ها، سلتیک 5 بر 2 در خانه اش هاپوئل را شکست داد، لژیا ورشو 2 بر صفر در خانه داندلوک به رجحان رسید و لودوگورتس رازگراد 2 بر صفر از سد میهمانش، ویکتوریا پلژن جمهوری چک گذشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 696

به "موناکو پیروز شد، رم و پورتو به تساوی رضایت دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موناکو پیروز شد، رم و پورتو به تساوی رضایت دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید