والنسیا 2 -اتلتیکو مادرید 2 ، توقف شاگردان سیمئونه در خانه والنسیایی ها

به گزارش ناق، تیم های فوتبال والنسیا و اتلتیکو مادرید در هفته بیست و چهارم لالیگا به تساوی رضایت دادند.

والنسیا 2 -اتلتیکو مادرید 2 ، توقف شاگردان سیمئونه در خانه والنسیایی ها

جهت دریافت خدمات قیمت هر متر مربع بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش ،تیم های فوتبال والنسیا و اتلتیکو مادرید در نخستین ملاقات هفته بیست و چهارم لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در انتها 90 دقیقه مسابقه جذاب و دیدنی با نتیجه تساوی 2 -2 به انتها رسید.

یورنته در دقیقه 15 نخستین گل اتلتیکو مادرید در این مسابقه را به ثمر رساند تا شاگردان سیمئونه در این مسابقه آغاز توفانی داشته باشند، بازی در ادامه، اما به دست تیم میزبان افتاد آن ها توانستند در دقیقه 40 توسط پائولیستا گل برابری را بزنند. اما کار دوباره خیلی برابر دنبال نشد و اتلتیکو مادرید در دقیقه 43 توسط توماس دومین گلش را هم زد.

بازی در ادامه و تا دقیقه 59 گل دیگری نداشت تا کوندوگبیا پیروز شد کار را برای والنسیا به تساوی بکشاند، این نتیجه تا انتها حفظ شد تا امتیاز های این بازی تقسیم گردد. تیم فوتبال اتلتیکو مادرید این روز ها با 40 امتیاز تیم چهارم جدول رده بندی است و والنسیا هم با 36 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 724

به "والنسیا 2 -اتلتیکو مادرید 2 ، توقف شاگردان سیمئونه در خانه والنسیایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والنسیا 2 -اتلتیکو مادرید 2 ، توقف شاگردان سیمئونه در خانه والنسیایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید