پارک ملی شبه جزیره بروس , اونتاریو کانادا

به گزارش ناق، اگرچه استان های ساحلی کانادا تمایل به جذب بیشتر شایعات از طبیعت دارند , بعضی جواهرات مخفی در سراسر کشور , از جمله پارک ملی شبه جزیره بروس انتاریو وجود دارند .
با صخره های خوش منظره و آبی که شما سوگند یاد نموده اید که در کارائیب هستید , شبه جزیره بروس فرصت های زیادی برای بازی در اطراف و اطراف دریاچه بلد است . پارک فقط چند ساعت از تورنتو می گذرد , اما عجله و شلوغی زندگی شهری آخرین چیزی است که در ذهن شما وجود دارد .

پارک ملی شبه جزیره بروس , اونتاریو کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین مبلغ تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر چند روز وقت دارید و به دنبال یک ماجراجویی هستید , بخشی از قدیمی ترین و طولانی ترین راستا پیاده روی در کانادا - از میان پارک می گذرد . در غیر اینصورت , چندین راستا کوتاه تر برای آن هایی وجود دارد که سفر روز را ترجیح می دهند .
یک جاذبه که نمی توان آن را از دست داد , غار , یک غار بزرگ دریایی در دریاچه ای است که شما می توانید به راحتی ساعت ها در جستجوی آن باشید . حدود ده دقیقه طول می کشد تا به غار برسیم . اگر قصد دارید در تابستان سفر کنید , زود بروید , غار نقطه داغ برای گردشگران است .

انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 738

به "پارک ملی شبه جزیره بروس , اونتاریو کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "پارک ملی شبه جزیره بروس , اونتاریو کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ملی شبه جزیره بروس , اونتاریو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید