گرجستان و آذربایجان جایگزین ترکیه در سفرهای تابستانی خراسانی ها

به گزارش ناق، دبیر انجمن خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: ورود مسافران عرب به مشهدمقدس به ویژه در حوزه حاشیه خلیج فارس کاهش بسیار زیادی داشته است.

گرجستان و آذربایجان جایگزین ترکیه در سفرهای تابستانی خراسانی ها

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مجید فرقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: به علت اتفاقاتی که سابق بر این اتفاق افتاده در تابستان سال جاری شاهد کاهش تعداد زیادی از مسافران عرب به ویژه در حوزه خلیج فارس اختصاصاً 2 کشور بحرین و عربستان بوده ایم و بعضی از هتل ها به همین علت دچار مسائل زیادی شده اند.

وی ادامه داد: با این حال با در نظر دریافت پروازهای جایگزین در جهت سایر کشورهای مسلمان این کمبود جبران شده و تنوع از مبدأ زیادی در مسافران مشهد مقدس ایجاد شده است و امید می رود به زودی فرایند جایگزینی به حد مطلوب برسد.

دبیر انجمن خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی با اشاره به مسائلی که در کشور ترکیه به وجود آمده است، بیان نمود: هم اکنون پروازهای چارتری به جهت ترکیه از 4 عدد به یک عدد کاهش یافته و طبیعی است که تعداد تورها نیز به همین ترتیب کم گردد.

فرقانی توضیح داد: با توجه به اینکه در ترکیه مسائل امنیتی وجود دارد، میل مردم برای سفر به این کشور کاهش یافته و شاهد این هستیم که مقاصد مردم خراسان رضوی از ترکیه به آذربایجان، گرجستان و ارمنستان تغییر نموده است.

وی با تأکید براینکه اقتصاد گردشگر در شهر مشهدمقدس اهمیت زیادی داشته و سرمایه گذاری های کلان در این بخش اجرا شده است، اعلام کرد: تنوع مسافران ورودی از مهم ترین اقداماتی است که برای حفظ این حوزه در دست انجام است تا از آسیب پذیری بخش گردشگری در این شهر بکاهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 697

به "گرجستان و آذربایجان جایگزین ترکیه در سفرهای تابستانی خراسانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرجستان و آذربایجان جایگزین ترکیه در سفرهای تابستانی خراسانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید