آب گرفتگی در مناطقی از تورنتو بر اثر بارندگی شدید

به گزارش ناق، رگبار و رعد و برق روز یکشنبه در منطقه کلانشهر تورنتو در جریان بود و باران های شدیدی را به همراه داشت که باعث آبگرفتگی بعضی از خیابان ها و خانه ها شد.

آب گرفتگی در مناطقی از تورنتو بر اثر بارندگی شدید

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، محیط زیست کانادا چندین هشدار آب و هوا برای این منطقه صادر کرد، از جمله هشدار طوفان شدید در منطقه پیل و بیانیه شرایط جوی ویژه برای تورنتو و منطقه یورک.

در منطقه پیل، وقوع طوفان بر فراز برمپتون و منطقه کالدون جنوبی، منجر به بارش تقریباً 100 میلی متری باران در بسیاری از منطقه ها شد.

آژانس محیط زیست کانادا اعلام نموده بود که احتمال بارندگی بیش از 120 میلی متر در این منطقه ها وجود دارد که از روز شنبه هم تحت تاثیر بارش های زیادی بوده اند.

بارش در این منطقه ها به قدری بوده است که حتی یکی از ساکنان در حال کایاک سواری در خیابان زیر آب رفته دیده شده بود.

هشدار رگبار شدید برای منطقه پیل حوالی ساعت 21 به انتها رسید.

تورنتو هم به علت رگبار و رعد و برق تحت هشدار شرایط آب و هوایی ویژه قرار داشت. طبق اعلام آژانس محیط زیست کانادا بخش شمالی شهر شاهد بارندگی های شدید خواهد بود و می تواند بارندگی 20 تا 40 میلی متری داشته باشد.

این هشدار قبل از ساعت 21:30 لغو شد.

در نتیجه بارش باران، رودخانه های منطقه کلانشهر تورنتو (GTA) محتمل است افزایش سطح آب را داشته باشند که شرایط را در نزدیک رودخانه ها ناپایدار و خطرناک می نماید.

توصیه می گردد در زمان فعالیت های جوی شدید از فعالیت های تفریحی در داخل یا اطراف آب ها از جمله دریاچه انتاریو خودداری گردد.

بعلاوه توصیه می گردد بچه ها و حیوانات خانگی از کنار رودخانه ها دور نگه داشته شوند چون محتمل است بر اثر بارندگی شبانه سواحل لغزنده یا ناپایدار شده باشند.

هوای ابری و بارندگی تا دو روز آینده در تورنتو ادامه خواهد داشت. طبق اعلام آژانس محیط زیست کانادا، 70 درصد احتمال بارش باران و خطر رعد و برق برای امروز با وجود دارد و حداکثر دما 24 درجه سانتیگراد خواهد بود.

روز سه شنبه هوا ابری با 30 درصد احتمال بارش و حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد خواهد بود. پیش بینی می گردد روز چهارشنبه هوا آفتابی گردد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 31 مرداد 1401 بروزرسانی: 31 مرداد 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2080

به "آب گرفتگی در مناطقی از تورنتو بر اثر بارندگی شدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب گرفتگی در مناطقی از تورنتو بر اثر بارندگی شدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید