آیفون 14 زرد بدترین انتخاب است؟، همه چیز درباره محصول نو اپل

به گزارش ناق، آیفون 14 زرد، تا پیش از آمدن آیفون 15، احتمالا بدترین خریدی است که کسی ممکن است داشته باشد.

آیفون 14 زرد بدترین انتخاب است؟، همه چیز درباره محصول نو اپل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فون آرنا، در حالی که در ظاهر به نظر می رسد یک تزریق بازاریابی ساده با هدف افزایش علاقه به آیفون 14 شش ماهه تا زمان عرضه آیفون 15 نو باشد، شک داریم که تنو رنگ اپل بتواند چیزی بیش از ارائه یک مورد دیگر باشد؛ گزینه ای برای کسانی که در پی خرید آخرین آیفون هستند.

سنت ارائه رنگ بهاری کوپرتینویی به سال 2020 باز می گردد، زمانی که گوشی های سری آیفون 12 با یک آیفون بنفش روشن (بسیاری آن دوست داشتند) تکمیل شدند. سپس، در بهار 2022، به لطف اضافه شدن یک مدل سبز تیره، خط فراوری آیفون 13 توسعه یافت و اکنون زمان آن رسیده است که بزرگترین هواداران مینیون ها خشنود شوند، زیرا آن ها می توانند صاحب یک آیفون زردرنگ شوند!

واقعا چه کسی به یک آیفون زرد احتیاج دارد؟ در واقع، هیچ کس به آیفون سیاه، سفید، بنفش، قرمز یا آبی احتیاج ندارد: 95 درصد مردم گوشی های خود را در قاب نگه می دارند. اما به هر حال رنگ زرد رنگ خیلی تازه ای برای گوشی است. هواداران جدی آیفون همین حالایش یک آیفون 13 یا 14 دارند و تا 6 ماه دیگر آیفون 15 وارد بازار می گردد و اگر کسی صاحب آیفون 13 باشد، بهتر است که به جای خرید آیفون 14، منتظر 15 بماند. (گفته می گردد آیفون 14 یکی از بدترین آپگرید های اپل است.)

اپل می خواهد آیفون های بیشتری بفروشد، و افزودن رنگی نو به خط فراوری تنها کوشش دیگری برای جذب مشتریان بالقوه بیشتر است. این یک تجارت است. پول بر دنیا حکومت می نماید. مردم دوست دارند آیفون نو رداشته باشند، حتی اگر این نو بودن فقط یک رنگ تازه باشد. بنابراین، شیوه بازاریابی اپل کار می نماید.

تا امروز، آیفون 14 زرد داغ ترین موضوع در توییتر فناوری است. مانند 13، آیفون 14 نو همان گوشی با رنگ آمیزی نو است، و با این حال به نظر می رسد مردم دوست دارند درباره اش حرف بزنند. از آنجایی که دنیای فناوری اکنون در خصوص آیفون 14 نو صحبت می نماید، چند هفته طول می کشد تا دستگاه بازاریابی اپل به افراد عادی برسد که ممکن است در پی آیفون نو باشند. بیلبوردها، پوسترها، فروشگاه ها، تبلیغات یوتیوب، تبلیغات تلویزیونی؛ همه می دانند که چه چیزی در راه است و همانطور که کریس مارتین گفت، قرار است سر تا پا زرد باشد.

سه علت مهم ثابت می نماید که بدترین زمان برای خرید یک آیفون 14 نو (زرد) است و این دلایل آیفون 13، آیفون 15 و آیفون SE 4 هستند.

چه بنفش، سبز، زرد یا رنگین کمانی، هیچ چیز این واقعیت را تغییر نمی دهد که آیفون 14 ممکن است بدترین ارتقاء آیفون باشد. آیفون 13 خرید بسیار بهتری نسبت به آیفون 14 برای کسانی است که احتیاج مبرم به ارتقا دارند. این دو گوشی حدود 95 درصد شبیه هم هستند. تا عرضه آیفون 15 تنها شش ماه دیگر به جای مانده است و نوید این را می دهد که داینامیک آیلند آیفون 14 پرو را به ارزان ترین مدل برساند. یک بدنه نو با منحنی های ظریف و یک لنز دوربین 2 برابری اضافی (که به وسیله نرم افزار به دست می آید.) بعلاوه افشای تازه ای در خصوص آیفون SE 4 آینده، که انتظار می رود در حدود یک سال آینده (بهار 2024) باشد، به گوشی ارزان قیمتی اشاره می نماید که اساسا آیفون 14 است، اما قیمتی در حدود 500 دلار دارد. اگر می توانید تا سال آینده صبر کنید، این مدل خرید خوبی خواهد بود؛ بنابراین در شرایط فعلی، آیفون 14 زرد بدترین انتخاب است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 اسفند 1401 بروزرسانی: 24 اسفند 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2176

به "آیفون 14 زرد بدترین انتخاب است؟، همه چیز درباره محصول نو اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 14 زرد بدترین انتخاب است؟، همه چیز درباره محصول نو اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید