اختصاص بیش از 12 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی آبخیزداری

به گزارش ناق، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: 12 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبارات محرومیت زدایی آبخیزداری در منطقه محروم کاکاوند دلفان هزینه می شود.

اختصاص بیش از 12 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی آبخیزداری

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد، شیرزاد نجفی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با بیان اینکه اعتبارات آبخیزداری شامل اعتبارات استانی، ملی و محرومیت زدایی است، گفت: سهم اعتبارات محرومیت زدایی امسال لرستان در حوزه آبخیزداری 47 میلیارد تومان است که تا به امروز 12 میلیارد و 600 میلیون تومان از آن تخصیص یافته است.

او با اشاره به اینکه اعتبار تخصیص یافته محرومیت زدایی قرار است در منطقه محروم کاکاونددلفان هزینه شود، اضافه کرد: طرح های آبخیزداری محرومیت زدایی در سطح 60 هزار و 500 هکتار از اراضی منطقه کاکاوند دلفان اجرا می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، با اشاره به اینکه امسال سهم اعتبارات ملی آبخیزداری لرستان 33 میلیارد تومان بوده است، بیان کرد: از این سهم تا به امروز 22 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

نجفی با اشاره به سهم 17.5 میلیارد تومانی لرستان از اعتبارات استانی، مطرح نمود: تا به امروز 3 میلیارد تومان از اعتبارات استانی تخصیص و با تعریف پروژه های آبخیزداری در سطح 21 هزار هکتار از اراضی لرستان هزینه شده است.

او با اشاره به اینکه با پیگیری های اجرا شده حدود 10 میلیارد تومان اعتبار آبخیزداری دیگر نیز به لرستان اختصاص خواهد یافت، شرح داد: در حال حاضر چند پروژه در سرمرغ، ریمله، گلچهران بروجرد و وایکان الیگودرز تعریف شده و در حال اجراست و بناست که در قسمت هایی از کاکاشرف خرم آباد نیز اجرا شود.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1872

به "اختصاص بیش از 12 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی آبخیزداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص بیش از 12 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی آبخیزداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید