ارزانترین سوغاتی ها در تور چین

به گزارش ناق، ارزان ترین سوغاتی های چین

چین کشوری بسیار پهناور با تاریخی باستانی و بسیار طولانی است که ساختمان های تاریخی زیبا، بچه های بامزه و البته مغازه هایی بزرگ دارد. چین یکی از معدود کشورهایی است که در آن به عنوان گردشگر می توانید از هر جنس و کالایی آنچه که می خواهید یافته و خرید کنید. حتی هزینه های آن هم، بسیار متفاوت بوده و می توانید یک کالا را در قیمت ها و با کیفیت های مختلفی پیدا کنید. اگر با تور چین همراه شده اید و می خواهید که ارزان ترین سوغاتی های چین را بخرید، طبعا در میان اجناس و کالاهای رنگارنگ گیج و سرخورده خواهید شد. در مجله خبرنگاران کالاهایی که می توانید در تمام بازارهای چین بخرید را معرفی می کنیم.

ارزانترین سوغاتی ها در تور چین

شهرهای توریستی چین مانند پکن و شانگهای یا دیگر بازارهای مطرح آن پر از بازارهایی است که در هر قدم به شما ارزان ترین سوغاتی های چین را ارائه می دهند. این کالاها و سوغاتی ها به قدری ارزان هستند که دانشجویان به راحتی بتوانند خرید خود را انجام دهند. پس حتما برای گردشگران و مسافران نه تنها ارزان بلکه ارزان ترین خواهند بود. البته یک نکته را نباید فراموش کنید. هر چه قیمت اجناس و کالاها پایین تر می رود طبعا کیفیت آن سوغاتی ها هم متفاوت خواهد بود. به هر حال قرار نیست که کالا و سوغاتی که می خرید را برای همواره داشته باشید و بهره ببرید (عمر هر کالایی محدود است).

بهترین سوغاتی هایی که در تور چین می توانید بخرید:

  • پوشاک
  • بدلیجات
  • انواع کیف ها
  • و غیره

پوشاک از ارزان ترین سوغاتی های چین

لباس های دوخته شده

لباس یکی از ارزان ترین سوغاتی های چین است که می توان خرید. چین را می توان بهشتی برای خانم های عاشق خرید دانست. در اینجا، حتی لباس های مهمانی بسیار ارزان و البته شیک هم پیدا خواهید نمود. فراوانی و تنوع در طرح ها و مدل ها هر آقا و خانمی را در سفر به چین به وجد می آورد. برای هر یک از اعضای خانواده خود به عنوان سوغاتی می توانید لباس بخرید. از بابت قیمت نباید نگرانی داشته باشید و تنها به مدل و طرحی که دوست دارید، فکر کنید. اگر به دنبال طرح و لباس خاصی در بازار هستید، در فروشگاه های بزرگ می توانید تصویر آن را به فروشنده نشان دهید تا همانند همان لباس را برایتان پیدا کند. در این میان اگر به سراغ لباس هایی که توسط خیاط ها دوخته می شوند و برند خاصی ندارند بروید، لباس های ارزان تری هم پیدا می کنید.

برای خرید انواع پیراهن و تی شرت هم در تمام بازار های شهرهای چین اذیت نخواهید شد. می توانید با کمی گشتن تی شرتی با تصویر و گرافیک مورد نظرتان پیدا کنید. در میان ارزان ترین سوغاتی های چین می توانید تی شرت هایی را بیابید که قمیت آن ها حداکثر نصف قیمت های تی شرت در کشوری است که در آن زندگی می کنید. شاید بتوانید برای دیگر افراد گروه هم بخرید. فروشنده ها به خریداری که تعداد بیشتری کالا می خرند، تخفیف های خوبی می دهند.

کفش

یکی از ارزان ترین سوغاتی های چین که هر گردشگری را به سمت خود جذب می نماید، کفش های خوب و گاهی با برند معروف است که در بازارها می بینید. اگر برای پیاده روی های طولانی در پکن یا شانگهای کفش مناسب ندارید، نگران نباشید. با راهنما و گروه به بازار و فروشگاه رفته و با ارزان ترین قیمت ها کفشی زیبا و مطابق سلیقه خود انتخاب کنید. اگر بتوانید با فروشنده بیشتر صحبت کنید، شاید قیمت پایین تری را برای کفش هایی که انتخاب نموده اید، بپردازید. چمدان خود را برای سفر به چین خالی ببندید تا در هنگام برگشت بتوانید سوغاتی های خود را در چمدان جای دهید.

اکسسوری ها و بدلیجات

مروارید

چین را یکی از با قدمت ترین کشورها در فراوری مروارید می دانند. در این کشور و در شهر پکن کارخانه مروارید، به فراوری مروارید های پرورشی مشغول بوده و انواع گوشواره، گردنبند، دستبند، انگشتر و پابند و حتی تسبیح را با مروارید می سازند. اگر گروهی وارد مغازه ای شوید تا تعداد بیشتری از آن خرید کنید، شاید بتوانید تخفیف های خوبی هم بگیرید.

روسری

در میان محصولات پارچه ای که در بازارهای چین می بینید، حتما روسری هم خواهید دید. انواع و اقسام روسری ها با طرح های مختلف را در بازار چین خواهید یافت. اگر کمی در میان روسری ها بگردید، به راحتی می توانید روسری زیبایی را برای خود یا برای سوغاتی دوستان و خانواده پیدا کنید. قیمت های روسری بسیار پایین و ارزان است. به طوری که به راحتی می توانید 10 دست روسری را برای سوغاتی تمام خانم های فامیل خریداری کنید.

ساعت

از جمله اکسسوری هایی که افراد بسیاری علاقه مند به خرید آن هستند، ساعت مچی است. انواع ساعت های مچی در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف را خواهید یافت که با کمترین ارز می توانید آن را خریداری کنید. از دو ساعت با هم خوشتان آمده است؟ می توانید هر دوی آن ها را بخرید. چرا که ساعت های مچی یکی از ارزان ترین سوغاتی های چین هستند. می توانید آنچه که به دنبالش هستید را، در میان ساعت ها خریداری کنید. حتی در میان ساعت های برند مطرح جهان هم باز قیمت ها پایین تر از دیگر کشورها هستند. در پکن و شانگهای قیمت برندها ارزان تر از دیگر کشورهاست.

سنگ های یشم

یکی از ارزان ترین سوغاتی های چین در بازارهای پکن و شانگهای، محصولاتی است که از سنگ یشم ساخته شده اند. بدلیجاتی که با این سنگ سبز رنگ زیبا در چین ساخته می گردد، یکی از زیباترین بدلیجات های جهانست. حتی عینک های دودی یشم را پیدا خواهید نمود که ارزشی بسیار بالا اما قیمتی مناسب برای تمام گردشگران دارند.

عینک دودی

به چه مدل عینک دودی علاقه دارید یا چه مدل عینک دودی به شما می آید؟ عینک مدل خلبانی می خواهید؟ مدل گربه ای یا انعکاسی چطور؟ تمام مدل های جهان را تنها در یک مغازه درون بازار چین و بکجا خواهید یافت.

آن هم با قیمتی مناسب. حتی اگر دو عینک بخرید هم می توانید بهتر تخفیف بگیرید. در خصوص عینک دودی باید گفت که قیمت آن بسته به کیفیت عینک متقاوت است اما یک گزینه خوب دارد. هنگامی که شما از میان ارزان ترین سوغاتی های چین عینکی ارزان می خرید، دیگر نگران گم شدن آن نخواهید بود. اگر زمانی آن را در مکانی جا گذاشتید یا گم کردید، حسرت پرداخت هزینه سنگین آن را هنگام خرید نخواهید داشت. این موضوع یکی از مزیت های خرید سوغاتی های ارزان است.

کیف ها

در تمام بازارهای معروف یا محلی چین مغازه های مختلفی را پیدا خواهید نمود که انواع و اقسام کیف ها را می فروشند. کیف های پول، کوله پشتی، کیف های رو دوشی، کیف دستی و غیره را با ارزان ترین قیمت ها پیدا خواهید نمود. برای گشت و گذار در شهر و سفرهای یک روزه خود، یک کوله پشتی کوچک با طرحی بامزه خریداری کنید. تمام وسایل خود را درون آن بریزید و با گروه تور چین به دیدن جاذبه های تاریخی بروید.

با این کوله پشتی های سبک و وسایل اندک مسئله ای در هنگام ورود به بناهای تاریخی و موزه ها با قوانین خاص آن نخواهید داشت. بنابراین در سفر به چین لازم نیست که با خود تمام وسایل مورد احتیاج را بردارید. تنها کافیست در هنگام خرید به سراغ ارزان ترین سوغاتی های چین و البته کاربردی ترین وسایل برای سفر خود بروید.

دیگر سوغاتی هایی که با قیمت مناسب می توان در چین خرید:

  • انواع کالاهای تزئینی
  • محصولات چرمی
  • ست قوری و فنجان چای
  • هدفون و اسپیکر
  • وسایل جانبی الکترونیکی
  • وسایل آرایشی
  • عروسک و اسباب بازی
  • و حتی پارچه های ابریشمی
منبع: الی گشت
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 174

به "ارزانترین سوغاتی ها در تور چین" امتیاز دهید

2 کاربر به "ارزانترین سوغاتی ها در تور چین" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزانترین سوغاتی ها در تور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید