استفاده فولکس واگن از باتری های تسلا برای ایستگاه های شارژ

به گزارش ناق، ایسنا نوشت: شرکت خودروسازی فولکس واگن بیان کرد که از باتری های شرکت تسلا برای ایستگاه های شارژ خودروهای برقی خود استفاده خواهد نمود.

استفاده فولکس واگن از باتری های تسلا برای ایستگاه های شارژ

شرکت خودروسازی فولکس واگن امروز (سه شنبه) اظهار داشت که از باتری های شرکت تسلا موسوم به پاورپک(Powerpack) در بیش از 100 ایستگاه شارژ خودروهای برقی در آمریکا استفاده خواهد نمود.

این باتری ها در طول سال 2019 نصب می شوند و در مناطقی قرار می گیرند که تراکم بیشتری از خودروهای برقی وجود دارد. این باتری ها عمدتاً در ایستگاه های شارژ کرانه غربی آمریکا نصب خواهند شد.

باتری های پاورپک تسلا با ذخیره نیروی اضافی شبکه های فراوری برق در ساعات خالی کار می نمایند. این امر به ایستگاه های شارژ امکان می دهد تا تقاضا را به خوبی پاسخ دهند و از افزایش قیمت ها در ساعت های اوج مصرف جلوگیری می نماید.

این باتری ها در ایستگاه های شارژ با ظرفیت 350 کیلووات ساعت استفاده می شوند و قادر به ارائه شارژ سریع 210 کیلوواتی خواهند بود.

شرکت فولکس واگن آمریکا در حال کار بر روی فراهم کردن زیرساخت های شارژ برقی خود و نصب حدود 500 ایستگاه شارژ در سراسر این کشور از جمله اولین سری از آنها با ظرفیت 350 کیلووات در کالیفرنیا است.

با توجه به افزایش قابل توجه تعداد خودروهای برقی و از آنجایی که احتیاج به ایستگاه های شارژ به سرعت در حال افزایش است، ماه گذشته تأسیسات شارژ فولکس واگن دچار قطعی شد. این مشکل چند روز بعد حل و فصل شد و شارژرها از آن موقع دوباره به صورت عادی خدمت رسانی می نمایند.

5656

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 148

به "استفاده فولکس واگن از باتری های تسلا برای ایستگاه های شارژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده فولکس واگن از باتری های تسلا برای ایستگاه های شارژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید