افتتاح و کلنگ زنی 7 طرح صنعتی در آباده

به گزارش ناق، خبرنگاران/فارس همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور استاندار فارس آیین افتتاح و کلنگ زنی 7طرح صنعتی در شهرک صنعتی آباده با سرمایه گذاری 926 میلیارد ریالی برگزار گشت.

افتتاح و کلنگ زنی 7 طرح صنعتی در آباده

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس دوشنبه سوم شهریور در آیین افتتاحیه و کلنگ زنی هفت طرح در آباده، گفت: امروز چهار واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان آباده افتتاح می شود.

احد فتوحی اضافه نمود: واحد تاسیسات برق صنعتی آباده با سرمایه گذاری 80 میلیارد ریال و اشتغال 20 نفر در زمینه تولید انواع تیر گرد سیمانی، شرکت رهاورد آویزه پارس با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال و اشتغال 12 نفر در زمینه تولید انواع فیلتر خودرو، واحد تولید آلات موسیقی با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال و اشتغال 10نفر و واحد تولید سبد با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال و اشتغال پنج نفر ،مجموعه های تولیدی هستند که که امروز به بهره برداری رسید.

او گفت: علاوه بر طرح های افتتاح شده، عملیات اجرایی سه واحد صنعتی شامل مجموعه تولید کاغذ فلوتینگ با سرمایه گذاری 700 میلیارد ریال و اشتغال 60 نفر، واحد تولیداسکلت فلزی با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال و اشتغال 20 نفر و نیز واحد تولید جعبه کارتن با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال و اشتغال 12 نفر نیز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی آباده بزرگترین شهرک صنعتی شمال فارس و در شمار مهمترین شهرک های صنعتی بزرگ استان محسوب می شود، گفت: این شهرک صنعتی با 211 هکتار مساحت، دارای تمام امکانات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز ومخابرات است و تا به امروز 99 قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان ،منعقد که از این تعداد 61 واحد صنعتی و تولیدی با اشتغال 812 نفر به مرحله تولید و بهره برداری رسیده اند.

فتوحی اضافه نمود: این شهرک صنعتی ظرفیت استقرار 740 واحد صنعتی با پیش بینی اشتغال 3800 نفر را دارد و با توجه به افزایش استقبال سرمایه گذاران تا دو سال آینده به یکی از مهمترین قطب های صنعتی شمال استان تبدیل می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1133

به "افتتاح و کلنگ زنی 7 طرح صنعتی در آباده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و کلنگ زنی 7 طرح صنعتی در آباده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید