افتتاح 3 ایستگاه متروی خط 7 تا خاتمه سال

به گزارش ناق، مجری خط 7 مترو تهران گفت: با تکمیل و افتتاح 5 ایستگاه دیگر در خط 7 مترو تهران، ایـن خط به طور کامل مورد بهره برداری عموم شهروندان مرکز قرار خواهد گرفت.

افتتاح 3 ایستگاه متروی خط 7 تا خاتمه سال

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمود یوسفی مجری خط 7 مترو تهران گفت: با افتتاح ایستگاه تقاطعی توحید در خط 7 که ماه جاری محقق شد، در حال حاضر 17 ایستگاه از این خط به بهره برداری رسیده است و به این ترتیب فقط عملیات اجرایی 5 ایستگاه دیگر به جای مانده تا بتوان از تکمیل کل ایستگاه های خط 7 سخن گفت.

یوسفی در ادامه به فرایند پیشرفت ایستگاه های در دست احداث اشاره نمود و اضافه نمود: در کوشش هستیم ایستگاه های بوستان تبادل نظر و خیابان شهدای هفدهم شهریور را تا قبل از سرانجام امسال تکمیل و به مرحله بهره برداری برسانیم. سال آینده نیز ایستگاه های شهید دادمان و میدان کتاب افتتاح خواهند شد و در نهایت ایستگاه استادیوم تختی به عنوان آخرین ایستگاه خط 7 در سال 1402 به بهره برداری می رسد. مجری خط 7 مترو، علت زمان بر شدن فرایند تکمیل ایستگاه استادیوم تختی را بعضی مسائل معارضاتی و تملک اراضی مورد احتیاج برشمرد که البته در حال پیگیری است.

میانگین پیشرفت عملیات ساختمانی چهار ایستگاه بوستان تبادل نظر، خیابان شهدای هفدهم شهریور، شهید دادمان و میدان کتاب در حال حاضر بالای 70 درصد است، اما به لحاظ تجهیزاتی نواقص متعددی وجود دارد که با تأمین منابع اقتصادی مورد احتیاج قابل برطرف خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1918

به "افتتاح 3 ایستگاه متروی خط 7 تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 3 ایستگاه متروی خط 7 تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید