ایجاد سامانه الکترونیکی تهیه ملزومات بهداشتی

به گزارش ناق، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به ستاد مقابله با کروناویروس پیشنهاد کرد تا سامانه الکترونیکی تهیه ملزومات بهداشتی که از سوی جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد تهیه شده است را مورد آنالیز قرار دهد.

ایجاد سامانه الکترونیکی تهیه ملزومات بهداشتی

محمد مهدی تندگویان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات سازمان های مردم نهاد جوانان برای مقابله با شیوع کروناویروس در کشور گفت: یکی از این اقدامات ایجاد سامانه الکترونیکی تهیه ملزومات بهداشتی جهت مقابله با شیوع کروناویروس توسط جوانان خلاق استان ایلام در مرکز نوآوری و شکوفایی استان ایلام بوده است.

وی با اشاره به اینکه جوانان ایلام سامانه فروش آنلاین اقلام بهداشتی را ایجاد نموده اند، اظهار کرد: با استفاده از این سامانه با اخذ کد ملی سهمیه فروش به هر شهروند معین شده و امکان سوءاستفاده در بازار اقلام بهداشتی گرفته می گردد. پیشنهاد گسترش و بهره گیری از این سامانه به ستاد مقابله با کرونا ارسال می گردد تا در صورت امکان به بازار فروش این اقلام مرتبط گردد.

معاون امور جوانان با اشاره به اینکه با استفاده از این امکانات برای دولت نیز امکان نظارت بر خریداران و فروشندگان ایجاد می گردد، اظهار کرد: از آنجایی که این سامانه در فضای مجازی فعال است، جلوی ترددهای شهروندان برای تهیه این اقلام نیز گرفته می گردد.

به گفته تندگویان، فراوری روزانه 100 تا 200 هزار عدد ماسک بهداشتی توسط تشکل های جوانان در کشور و ضد عفونی کردن مراکز عمومی توسط آنها از دیگر اقدامات این جوانان در مدت اخیر بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 847

به "ایجاد سامانه الکترونیکی تهیه ملزومات بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد سامانه الکترونیکی تهیه ملزومات بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید