سرویس تاکسی هوایی اوبر به فروش می رسد

به گزارش ناق، هدف بلند پروازانه و شگفت انگیز شرکت اوبر برای ارائه خدمات تاکسی های هوایی به نظر در حال شکست است و ظاهرا این مجموعه تصمیم دارد شرکت سرویس تاکسی های هوایی خود را به فروش برساند.

سرویس تاکسی هوایی اوبر به فروش می رسد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرنگاران، بر اساس اطلاعات جدیدی که منتشر شده، ابرقدرت دنیای سرویس های تاکسی اینترنتی قبول نموده تا شرکت Uber Elevate خود را به استارت آپ Joby Aviation بفروشد.

این اطلاعات ابتدا از سوی دارا خسروشاهی، مدیر عامل شرکت اوبر منتشر شد. وی به تازگی تمامی تمرکز خود را بر روی سوددهی شرکت اوبر قرار داده و در نظر دارد از منافع این مجموعه حفاظت کند. به دنبال اهداف جدید دارا خسروشاهی، بخش هایی از شرکت اوبر که همچنان با سوددهی روبرو نبوده اند و یا به دنبال شیوع ویروس کرونا دچار ضرر شده اند به فروش می رسند. پیش از این نیز شرکت اوبر اعلام نموده بود که کارخانه فراوری اتومبیل های هوشمند و خودران را نیز به فروش می رساند.

شرکت اوبر سال 2016 از پروژه تاکسی های هوایی خود رونمایی کرد و مدعی شد افراد از این پس می توانند جهت دو ساعته سانفرانسیسکو تا سن خوزه را در 15 دقیقه طی نمایند. سال گذشته نیز این شرکت به مشتریان خود سفر با هلیکوپترها را پیشنهاد داد. این سفرها برای آشنا کردن مسافران با فرآیند سفرهای هوایی کوتاه شکل گرفته بود. با وجود آن که اهداف شرکت اوبر بلند پروازانه و شگفت آور بود اما می توان گفت این برنامه از ابتدا با مسائل بسیاری روبرو شد.

شرکت اوبر فرآیند تاکسی های هوایی خود را با پلتفرمی الکتریکی شروع کرد که همیشه در حال توسعه بود و به همین دلیل اوبر نتوانست نمونه نهایی خود را به بازار جهانی ارائه دهد. لازم به ذکر است؛ شرکت Joby اعلام نموده بود که آن ها سعی دارند با یاری شرکت تویوتا سرویس تاکسی هوایی را ایجاد نمایند و اکنون با خرید بخشی از شرکت اوبر می توانند به راحتی نیمی از راه خود را طی نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1309

به "سرویس تاکسی هوایی اوبر به فروش می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس تاکسی هوایی اوبر به فروش می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید