با تعدادی از مهیج ترین مقاصد توریستی دنیا آشنا شوید

به گزارش ناق، سفر حتی بدون معین کردن مقصد نیز آثار مثبت فراوانی را بر روح و جسم مسافران می گذارد، چه رسد به اینکه گردشگران برای سفرشان به سراغ برنامه ریزی و مشخص مقصد و لیست کردن کارهایی که با رسیدن به شهر و منطقه مورد نظرشان باید آنها را انجام دهند، رفته باشند. بعضی از گردشگران از سفرهای معمولی خسته شده و بدنبال جاهایی در این کره خاکی هستند که پر از هیجان، ماجراجویی و در یک کلام جدید و متفاوت باشند. برای این منظور، ما برآن شدیم تا در ادامه مطلب مشهورترین مقاصد توریستی مهیج دنیا شما عاشقان سفر را با تعدادی از مهیج ترین مقاصد توریستی دنیا آشنا کنیم. پس، با ما در سفر مجازی به بهترین مقاصد توریستی مهیج دنیا همراه باشید.

با تعدادی از مهیج ترین مقاصد توریستی دنیا آشنا شوید

فهرست مطالب

کویینزتاون (Queenstown)ویرجینیاپارک ملی کروگر (Kruger National Park)مواب (Moab)جزایر آیولیان (Aeolian)دریاچه لوئیس (Lake Louise)جزیره باته (Bute)جزیره گرند کیمن (Island Grand Cayman)ریودوژانیرو (Rio de janeiro)جنگلهای بارانی کاستاریکا

کویینزتاون (Queenstown)

یکی از مهیج ترین مقاصد توریستی جهان، شهر کویینزتاون در منطقه اوتاگو بوده که می توان با یک سفر چند روزه در آن، حسابی با پتانسیل های گردشگری و امکانات تفریحی کاملا طبیعی روبرو شد. در کویینزتاون شما می توانید با نخستین بانجی جامپینگ جهان که در سال 1988 در همین نقطه ساخته شده، روبرو شوید. به سراغ اسکی کردن با هلیکوپتر بر روی کوههای عمدتا پر از برف رفته و نهایتا، خود را از نعمت سوار شدن بر یک قایق برای آب نوردی در رود خروشان بهره مند سازید.

بیشتر بخوانید10 مورد از بهترین چیزهایی که باید در کویینزتاون انجام دهید

ویرجینیا

جنوب غربی ایالت ویرجینیا، همان جایی است که ماجراجویی شما از دو تم مختلف برخوردار می گردد: تم اول که می توانید آن را در این مورد از بهترین مقاصد توریستی مهیج جهان انتخاب کنید، حضور در دریاچه Summersville بوده که سرشار از سکوت و آرامش است و شاید تنهایی صدایی که به گوشتان برسد، همان نوای دل انگیز برخورد پارو با سطح آب و شکافتن آرام آن باشد.

در تم دوم، همه چیز درست برعکس است و رفتینگ یا همان رودگری بر روی آب رودخانه های همواره خروشان و پرتلاطم New River و Upper Gauley خصوصا در ماههای سپتامبر و اکتبر، پر است از هیجان و ماجراجویی های لحظه ای.

پارک ملی کروگر (Kruger National Park)

چنانچه تمایل دارید حس ماجراجویی در زمینه حیات وحش را تا آخر عمرتان ارضا نمایید، پیشنهاد می کنیم حتما سریع به پارک ملی کروگر زده و از نزدیک با پوست، گوشت و استخوانتان همه چیز را لمس کنید! در پارک کروگر شما می توانید از ریزترین و نادیده ترین موجودات چرخه طبیعت تا عظیم جثه ترین آنها را مشاهده نموده و اگر کمی خوش شانس باشید، با رفتارهای طبیعی آنها روبرو شده و حسابی از بودن در یک حیات وحش بی رحم اما پر از شگفتی به وجد بیایید.

مواب (Moab)

یکی از مشهورترین مقاصد توریستی مهیج جهان که هنوز هم می توانیم در آن با آمد و شد کابوهای غرب وحشی روبرو شویم و حس نوستالژی تمام فیلم هایی که در ژانر وسترن دیده ایم را از نزدیک حس کنیم، شهر مواب بوده که تنها قدم زدن در آن به اندازه ده ها سفر معمولی برایتان جذابیت به همراه خواهد داشت. در مواب شما می توانید در کنار دویدن دونده ها در حدفاصل ناچیزی از کوهستان آلپ، دوچرخه یا موتور سواری نموده و از منظره تابیده شده نور خورشید بر دره های اطراف رود کلرادو لذت ببرید.

جزایر آیولیان (Aeolian)

اصلا نام ایتالیا را باید در هر فهرست و منبعی که قرار است پیرامون مقاصد برتر توریستی و گردشگری در این جهان گردآوری گردد، درج نمود! این کشور پر است از دیدنی های غیر قابل توصیف همچون جزایر چشم نواز آیولیان در بخش شمالی سیسیل که فقط قایق سواری در میان این مجمع الجزایر آتشفشانی می تواند تا سالیان سال برایتان خاطره خوبی را به ارمغان بیارود. پس، چمدان و کوله مسافرتی خود را برداشته و برای داشتن درک درستی از زیبایی های سر از آب درآورده ایتالیایی ها، خود را به نواحی پیرامون کوههای آتشفشانی Vulcano و Stromboli برسانید.

بیشتر بخوانیدسفر به ایتالیا | برترین جاذبه های گردشگری ایتالیا

دریاچه لوئیس (Lake Louise)

اگر زمستان به سراغ دریاچه لوئیس بروید، با نمایی کاملا یخ زده و احاطه شدن آن با شش یخچال طبیعی روبرو می شوید و اگر هم تابستان به سراغ این دریاچه بروید، می توانید حسابی در آب زلال و یکدست آن قایقرانی کنید. البته، ناگفته نماند این دریاچه در دیگر فصول سال نیز از جذابیتهای پنهانی با پس زمینه کوههای راکی برخوردار بوده و می تواند برای آن دسته از گردشگران ماجراجو یکی از بهترین مقاصد توریستی بحساب آید.

جزیره باته (Bute)

نمی گردد از مشهورترین مقاصد توریستی مهیج جهان صحبت کرد و از باغهای دیدنی Mount Stuart، سواحل شنی Rothesay و همچنین قصر دیدنی آن یاد نکرد! علاقمندان به سفرهای ماجراجویانه، با دسترسی نسبتا آسان می توانند اسکاتلند را مقصد مسافرت گردشگری خود قرار دهند.

بیشتر بخوانیدجاهای دیدنی اسکاتلند | معرفی بهترین قلعه ها و طبیعت اسکاتلند!

جزیره گرند کیمن (Island Grand Cayman)

نام سه جزیره کیمن و البته عظیمترین آن یعنی گرند کیمن را نیز باید به فهرست مقاصد توریستی مهیج خود در این مطلب اضافه نماییم. این جزایر در حقیقت بعنوان مستعمرات فرادریایی کشور بریتانیا بحساب آمده و در دریای کارائیب نیز واقع شده اند. با حضور در گرند کیمن که دیدنی ترین جزیره بوده، می توان حسابی به ماجراجویی در جهانی زیر آب پرداخت و با لاکپشت های سبز، ماهی های رنگارنگ، سفره ماهی های ساحل Stingray City در یک اقلیم آبی بسیار تماشایی روبرو شد.

ریودوژانیرو (Rio de janeiro)

از مقاصد توریستی مهیج که در برزیل انتظار حضور گرم شما را می کشد، فقط باید به پاراگلایدر سواری اشاره نمود که از بلندای Pedra Bonita آغاز شده، در حین پرواز شما با نماهای جذابی از کوه Sugarloaf و همچنین کوه Corcovado و نهایتا تندیس حضرت عیسی (ع) روبرو شده و در آخر نیز با فرود در ساحل فوق العاده دیدنی Sao Conrado، این پرواز کوتاه مدت برایتان در ریودوژانیرو به خاتمه می رسد.

بیشتر بخوانیدسفر به ریو دو ژانیرو | جاذبه های گردشگری ریو در برزیل

جنگلهای بارانی کاستاریکا

یک لطفی کنید و همواره برای پیدا کردن یکی از بهترین مقاصد توریستی مهیج جهان به سراغ کاستاریکا بروید. کاستاریکا از جمله مقاصدی بوده که همچنان منابع طبیعی آن دست نخورده باقی مانده و طبیعت با خلق و خوی ذاتی اش، جوابگوی رفتارهای شما در بستر خود هست. در کاستاریکا از سواحل بخش غربی اقیانوس آرام تا رسیدن به دریای کارائیب در بخش شرقی سواحل این کشور، همه چیز شما را شگفت زده خواهد نمود! در چنین این مورد از مهیج ترین مقاصد توریستی جهان می توانید با نادرترین پرندگان، ارکیده های خاص و گیاهان 100٪ بومی موجه شوید.

بیشتر بخوانیددیدنی های کاستاریکا | جاذبه های گردشگری تراز اول کاستاریکامنبع: همگردی
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1352

به "با تعدادی از مهیج ترین مقاصد توریستی دنیا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تعدادی از مهیج ترین مقاصد توریستی دنیا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید