بدون این 10 اپلیکیشن حرفه ای نیستید

به گزارش ناق، تا حالا فکر کردید روزی چند اپلیکیشن وارد دنیای تکنولوژی می گردد؟ روزی چند اپلیکیشن به ما معرفی می شوند؟ چند تا از آنها را امتحان می کنیم؟ اصلا چند تایشان به کار ما می آیند؟ تعداد اپلیکیشن ها آنقدر زیاد است که رقمش از اهمیت می افتد. به جایی می رسد که مهم نیست چند تا اپلیکشن وجود دارد، مهم این است که بدانیم پر طرفدارترین آنها کدامند و به چه کار ما می آیند.

بدون این 10 اپلیکیشن حرفه ای نیستید

اپلیکیشن های که در زیر نام می برده می شوند جزو پرطرفدارترین ها در ایران و جهان هستند.

Accuweather: دانستن شرایط هوا ربطی به شغل و موقعیت ندارد. آدم در هر منسبی که باشد می خواهد بداند هوای آن روز چطور است. این اپلیکیشن برای شهرهایی که هوای متغیر دارند و در روز شاید چندین شرایط هوا را تجربه نمایند مثل نان شب واجب است. یکی از برترین ها و موثق ترین ها در گزارش شرایط هوا Accuweather است. با این اپلیکیشن شما همواره یک قدم از بقیه جلوتر هستید. لباس مناسب می پوشید و هیچ چیز شما را غافلکیر نمی نماید.

Snapp: وقتی اپلیکیشن اسنپ را روی گوشی دارید، انگار تاکسی بیرون منتظر شماست. اسنپ مشابه ایرانی همان سرویس تاکسی یابی است که در همه جای جهان با نام UBER شناخته می گردد. این اپلیکیشن شما را از دیگران بی احتیاج می نماید. دیگر لازم نیست از صاحب خانه یا منشی شرکت بخواهید برای شما آژانس خبر نمایند، هر وقت که لازم شد خودتان اقدام خواهید کرد. حتی اگر در خیابان بودید و شماره هیچ آژانسی را در نزدیکی نمی دانستید، اسنپ همواره همراه شماست.

Type app: احتمالا شما هم چند آدرس ایمیل از سرویس های مختلف دارید. چک کردن هر کدام از آنها مستلزم داشتن وقت و اپ همان سرویس است. اما این اپلیکیشن ایمیل های تان را یک جا مدیریت می نماید و در اختیارتان می گذارد. لازم نیست هر روز تک تک آنان را باز و ایمیل خود را چک کنید. همه ایمیل ها از هر وبسایت و سرویسی به این اپ می آید و فقط کافیست شما همین یکی را چک کنید.

موبایل بانک: در هر شغلی که باشید باید صورت شرایط حساب بانکی خود را بدانید. نقل و انتقال، پرداخت قبوض، آخرین شرایط حساب بانکی و ده ها کار دیگر. با موبایل بانک انگار همواره در بانک هستید. مهم نیست مشتری کدام بانک هستید. امروزه همه بانک ها اپلیکیشن مخصوص خود را دارند و شما می توانید با نصب آن روی گوشی خود همواره درباره شرایط اقتصادی خود به روز باشید.

Alibaba.ir: شما شاید بنا به شغلی که دارید یا علاقه شخصی تان به سفر، به انواع بلیط احتیاج پیدا کنید. با این اپلیکیشن بلیط پروازهای خارجی و داخلی، قطار و اتوبوس را با سرعت و اطمینان می توانید تهیه کنید. مهم این است که با این اپلیکیشن نه تنها در زمان صرفه جویی می گردد بلکه دیگر لازم نیست به سایت مراجعه کنید و مراحل بیشتری را برای خرید یا استرداد بلیط طی کنید. با علی بابا در کمتر از دو دقیقه تمام پروازها و قطارهای ایران را جستجو و بلیط قطعی سفر خود را خریداری می کنید.

Google Maps: هر نقشه خوانی هم روی گوشی خود داشته باشید، اما داشتن گوگل مپ چیز دیگری است. آسانی کار و دقیق بودن این اپلیکیشن اطمینان خاطر را به شما می دهد که هیچ وقت در راه نمی مانید. این اپلیکیشن موقعیت دقیق شما و راهی که در پیش دارید را جلوی روی تان می گذارد.

Merriam-webster: این روزها دیگر مرزها در جهانی مجازی جایی ندارند. با وجود گوشی های هوشمند و ارتباط با جهان و رد و بدل اخبار همواره به یک دیکشنری احتیاج هست. با داشتن این اپ مطمئن خواهید بود که در ترجمه از هر زبانی برترین معادل را به شما می دهد. با این اپلیکیشن می توانید به زبان تمام مردم جهان حرف بزنید.

Feedly: برای بسیاری روز با شنیدن یا خواندن اخبار روز آغاز می گردد ولی پیدا کردن خبر در این میان این همه سایت وقت گیر است. اپلیکیشن خبرخوان فیدلی اخبار دسته بندی شده را به انتخاب خودتان هر روز برای شما آماده می نماید. فقط کافیست بعد از نصب این اپلیکیشن به آن برنامه بدهید. به محض آن که سایت مورد نظرتان خبری را منتشر کرد، فیدلی شما را آگاه می نماید و خبر را در اختیارتان می گذارد.

imo: بسیاری از اپلیکیشن های موجود قابلیت برقراری ارتباط تصویری را برای کاربران خود فراهم نموده اند، اما سرعت پایین اینترنت کشور عملا دست شما را می بندد و فقط تصاویر شطرنجی و صدای قطع و وصل شده از یک ارتباط اینترنتی تصویری نصیب تان می گردد. اما با داشتن ایمو مهم نیست اینترنت شما چه سرعتی دارد. از بین اپلیکیشن هایی که امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری را برای شما فراهم می نمایند، برترینش ایمو است. اپلیکیشنی که فاصله ها را برای شما بی معنی می نماید و هنگام پایین بودن سرعت اینترنت درنمی ماند.

.QRReader: کدهای مربعی شکل QR زبان مشترک جهان امروز هستند. روی بلیط سفر یا کنسرت، بسته های مواد غذایی، کتاب و وسایل الکترونیکی، اقلام مصرفی روزانه و کارت ویزیت حرفه ای ها، حتما QR را خواهید دید. این اپلیکیشن فقط در یک لحظه از کد مربوطه برایتان رمزگشایی می نماید.

شما می توانید با داشتن این اپلیکیشن به دریایی از اطلاعات وصل شوید.

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2067

به "بدون این 10 اپلیکیشن حرفه ای نیستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون این 10 اپلیکیشن حرفه ای نیستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید