آنالیز شرایط انتقال مهدی قایدی به السد قطر

به گزارش ناق، به گزارش از الوطن، به گفته احمد الانصاری مسئول رسانه ای باشگاه السد نام تای هی بازیکن کره ای این باشگاه در فهرست خروج قرار گرفته و وی از جمع شاگردان ژاوی جدا می گردد. گزینه جانشین وی انتخاب شده که هنوز نام این بازیکن اعلام نشده، اما بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع نزدیک به باشگاه السد، کارل توکو اکامپی بازیکن کامرونی المپیک لیون فرانسه گزینه مورد نظر السد است که به عنوان جانشین ستاره کره ای جذب خواهد شد.

آنالیز شرایط انتقال مهدی قایدی به السد قطر

مسئول رسانه ای باشگاه السد همچنین اظهار داشت بغداد بونجاح الجزایری در این تیم حفظ خواهد شد، قرارداد مدافع کره ای جونگ کو، سانتی کازورلای اسپانیایی و گیلرمی تورس برزیلی هم تمدید خواهد شد. بر این اساس فهرست بازیکنان خارجی السد تکمیل می گردد و بر خلاف اخباری که پیش از این شنیده می شد امکان حضور مهدی قایدی در این تیم وجود نخواهد داشت. السد همچنین قرارداد تاباتای برزیلی را تمدید خواهد نمود. این بازیکن گذرنامه قطری دریافت نموده و بازیکن خارجی محسوب نمی گردد.

در لیگ قطر هر تیم قادر به استفاده از 5 بازیکن خارجی است که باید یک بازیکن آسیایی، یک بازیکن از کشور های عربی و سه بازیکن خارجی دیگر انتخاب گردد و بر این اساس فهرست شاگردان ژاوی تکمیل شده به نظر می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1624

به "آنالیز شرایط انتقال مهدی قایدی به السد قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز شرایط انتقال مهدی قایدی به السد قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید