مهدوی کیا به جزئی ترین مسایل توجه دارد

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال بهرام رضائیان درباره عملکرد تیم امید در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: این تیم بعد از وقفه ای دو ساله با کادر فنی مجرب تشکیل شد و با اینکه زمان کوتاهی برای آماده سازی در مسابقات مقدماتی داشت، اما فدراسیون فوتبال از شروع تشکیل این تیم امکانات لازم و موارد مورد احتیاج را با توجه به برنامه های کادر فنی فراهم کرد. با توجه به مشاهدات خودم باید بگویم کادر بسیار دلسوز و پرانرژی در کنار این تیم شکل گرفته که با راهنمایی مهدی مهدوی کیا به جزئی ترین موضوعات توجه دارند. بازیکنان هم این شرایط را به خوبی درک نموده اند و همدلی خوبی ایجاد شده که امیدوارم با دعای خیر مردم شریف ایران شاهد ادامه موفقیت ها و درخشش تیم ملی امید باشیم.

مهدوی کیا به جزئی ترین مسایل توجه دارد

عضو هیأت رئیسه با اشاره به صعود مقتدرانه تیم امید در این مسابقات گفت: از همین امروز باید با یک برنامه ریزی دقیق و اردوهای خوب آماده سازی تیم امید را در دستور کار قرار دهیم تا با تدارک گسترده وارد رقابت های نهایی شویم. یکی از برنامه ها و اهداف مهم فدراسیون صعود تیم امید به المپیک پاریس است. امیدوارم با راهیابی به المپیک طلسم شکنی کنیم.

وی اضافه نمود: نام این تیم امید است و همه باید بدانیم که حمایت از این تیم وظیفه ملی ما است. هر چند معتقدم که حمایت از جوانان این مرز و بوم تحت هر شرایطی وظیفه ملی است و مطمئنا آنها هستند که آینده فوتبال ایران می سازند. بدون شک مهدوی کیا و دستیاران وظایف خود را به نحو احسن همانطور که در این مرحله از مسابقات شاهد بودیم، انجام خواهند داد و ما هم وظیفه داریم پشتیبان آنها باشیم.

رضائیان با اشاره به پرواز اختصاصی تیم امید در این مسابقات گفت: برای اولین بار در تاریخ فوتبال ملی برای تیم امید پرواز اختصاصی در نظر گرفته شد و به صورت مستقیم به مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا اعزام شد. بعلاوه برگزاری اردوهای منظم پیش از اعزام به تاجیکستان با توجه به زمان کوتاهی که این تیم داشت از دیگر اقدامات مناسب این مدت بود که تمامی این موارد بدون تردید با مساعدت عزیزی خادم میسر شد. باید یادآوری کنم ملی پوشان کشورمان لایق برترین ها هستند و هر آنچه که در توان فدراسیون فوتبال باشد برای پیشرفت و رشد تیم امید انجام خواهیم داد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون با تاکید تعامل بسیار خوب میان فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک توضیح داد: خوشبختانه طبق سنوات گذشته در این دوره شاهد حمایت های بی دریغ کمیته ملی المپیک از تیم ملی امید کشورمان بودیم. کمیته ملی المپیک همکاری شایسته ای با فدراسیون فوتبال در فرآیند آماده سازی این تیم داشت که بخشی از صعود تیم از مرحله مقدماتی حاصل این همکاری مشترک بوده است و امیدواریم همین فرایند در مرحله نهایی با وسعت بیشتری ادامه پیدا کند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در سرانجام یادآور شد: شور و اشتیاقی که با صعود تیم ملی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر رخ داد، باعث شادی دل 85 میلیون نفر از مردم ایران شد. هیچ چیزی مانند فوتبال نمی تواند چنین اثری داشته باشد و امیدوارم این اتفاق با صعود تیم فوتبال امید ایران به المپیک پاریس تکرار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1831

به "مهدوی کیا به جزئی ترین مسایل توجه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدوی کیا به جزئی ترین مسایل توجه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید