برندگان مسابقه عکاس آب و هوای سال 2022

به گزارش ناق، عکسی از امواج هیولایی که به فانوس دریایی برخورد می نمایند، برنده مسابقه عکاس آب و هوای سال 2022 انجمن سلطنتی هواشناسی شد.

برندگان مسابقه عکاس آب و هوای سال 2022

عکس دراماتیک کریستوفر ایسون با نام طوفان یونس که سال گذشته در بریتانیا گرفته شد، به عنوان بهترین عکس از بین 22 عکس انتخاب شده در لیست نهایی انتخاب شد.

او می گوید: وقتی طوفان پیش بینی شد و اولین هشدار قرمز را برای سواحل جنوبی [انگلستان] به همراه داشت، می دانستم که باید مکانی برای ضبط آن پیدا کنم.

من خیلی زود به آنجا رسیدم و دیدم بسیاری از عکاسان غرق در باران و آب دریا هستند و بسیار نزدیک به دیوار بندر ایستاده اند. تصمیم گرفتم به سمت ارتفاعات و کمی دورتر بروم.

این عکس به ما یادآوری می نماید که ما چقدر کوچک و بی اهمیت هستیم چون این عکس جنبش و نیروی چشمگیر دریا را همراه با مقاومت یک دست ساخته بشر نشان می داد.

منجمد

مکان دوم. آبشار یخ زده نیاگارا | ژنهوان ژو

صخره روح

مقام سوم. شبح زیر صخره. یک شبح براکن یک سایه بزرگ از یک ناظر است که روی یک ابر یا مه نمایان می گردد. بنابراین، هنگامی که شخصی روی تپه ای بایستذ که تا حدی پوشیده از مه یا ابر است، اگر خورشید پشت سر او باشد، سایه او می تواند بر روی مه یا ابر پخش گردد. پس یک توهم نوری باعث می گردد که سایه غول پیکر و در فاصله قابل توجهی از آن ها به نظر برسد. سایه بعلاوه می تواند روی قطرات آب با فواصل مختلف بیفتد، که ادراک را مخدوش می نماید و می تواند باعث گردد که سایه با تغییر و جابجایی ابر ها حرکت کند

برنده دسته تلفن همراه | آنگ چان تار

دسته تلفن همراه - رتبه دوم - وینس کمپبل

مسابقه عکاس آب و هوا هر ساله به وسیله انجمن سلطنتی هواشناسی (RMetS) مستقر در بریتانیا و با همکاری AccuWeather برگزار می گردد.

برنده منتخب مردم | جیمی راسل

ابر های ماماتوس

ابر های ماماتوس بعضی از غیر معمول ترین و متمایزترین هستند و معمولاً با ابر های کومولونیمبوس بزرگ همراه هستند. آن ها به صورت مجموعه ای از برآمدگی ها یا کیسه های بیرون آمده از پایه ابر ظاهر می شوند و در ناپایدارترین ابر های کومولونیمبوس به علت تلاطم درون ابر تشکیل می شوند | عکس از اریس پیل

نفر دوم عکاس جوان آب و هوای سال. اثر تیندال Tyndall effect زمانی رخ می دهد که نور خورشید به وسیله ذرات کوچک موجود در هوا مانند گرد و غبار یا ذرات دود پراکنده می گردد.

مشابه پراکندگی ریلی Rayleigh scattering که فرآیندی است که باعث می گردد در هنگام غروب و طلوع خورشید نارنجی یا قرمز به نظر برسد. به خاطر اثر تیندال (و پراکندگی ریلی)، نور آبی با طول موج کوتاهتر بیشتر از نور قرمز با طول موج بلندتر پراکنده می گردد و از آنجایی که چشمان ما به نور آبی حساسیت بیشتری دارند، آسمان را آبی می بینیم .

RMetS یک مؤسسه خیریه است که به عنوان کارشناس مستقل پیشرو در آب و هوا و آب و هوا عمل می نماید، در حالی که AccuWeather منبع پیش بینی آب و هوا است که روزانه به بیش از 1.5 میلیارد نفر خدمات می دهد تا به آن ها یاری کند تا زندگی خود را برنامه ریزی نمایند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2105

به "برندگان مسابقه عکاس آب و هوای سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان مسابقه عکاس آب و هوای سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید