برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان سرخس

به گزارش ناق، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سرخس از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در این شهرستان اطلاع داد و گفت: شناسایی و ثبت آثار تاریخی سرخس در دوران انقلاب اسلامی 400 درصد رشد داشته است.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان سرخس

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، مجید حسینی با اعلام این خبر اضافه کرد: این نمایشگاه از 14 بهمن و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توسط فرماندار و مسئولان محلی افتتاح شد.

حسینی اظهارکرد: علاوه بر غرفه صنایع دستی نمایشگاه عکسی نیز که مقایسه بین فعالیت های قبل و بعد از انقلاب در حوزه مرمت و بازپیرایی بناهای تاریخی شهرستان سرخس است برگزار شده است.

او توضیح داد: در حوزه شناسایی و ثبت آثار تاریخی قبل و بعداز انقلاب و در مقایسه اجمالی آماری شاهد رشد بیش از 400درصدی را شاهد هستیم.

مدیر میراث فرهنگی سرخس اضافه کرد: در نمایشگاه صنایع دستی نمونه هایی از دست ساخته های هنرمندان سرخسی در رشته های گلیم، چرم، مینا کاری و سرمه دوزی به معرض نمایش درآمده است.

این نمایشگاه با حضور ادارات و نهادهای مختلف به منظور نمایش دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در سالن نمایشگاه شهرک گاز سرخس به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر دایر است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 281

به "برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان سرخس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان سرخس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید