بلاتکلیفی در آستانه آغاز تمرینات؛ گل محمدی همچنان پاسخ تماس ها را نمی دهد

به گزارش ناق، خبرگزاری خبرنگاران- از چهارشنبه طبق برنامه قبلی تمرینات پرسپولیس شروع می گردد اما همچنان شرایط یحیی گل محمدی نامشخص است.

بلاتکلیفی در آستانه آغاز تمرینات؛ گل محمدی همچنان پاسخ تماس ها را نمی دهد

به گزارش خبرنگاران، تا این لحظه گل محمدی برای بازگشت به تمرینات نظرش را تغییر نداده است و تماس کسی را پاسخ نمی دهد. باشگاه پرسپولیس امیدوار است تا فردا بتواند بار دیگر با گل محمدی صحبت نموده و او در تمرینات شرکت کند. هنوز ساعت تمرین فردا هم تعیین نیست و باید دید تا آخر امروز گل محمدی و مسئولان پرسپولیس با هم صحبت می نمایند و سرمربی سرخپوشان به تمرینات باز می گردد یا خیر. سرمربی پرسپولیس پس از دریافت گل تساوی تیمش مقابل استقلال در دربی 98 به شدت به داور بازی انتقاد کرد و از زمین اخراج شد و سپس بعد از دربی در استوری اینستاگرامش نوشت: خداحافظ. باشگاه پرسپولیس اما با دومین استعفای این مربی در طول فصل مخالفت کرد.

هنوز تعیین نیست تمرینات پرسپولیس چگونه و با چه شرایطی شروع خواهد شد. پرسپولیس همچنان بلاتکلیف است. تمرینات این تیم طبق اعلام کادرفنی پس از دربی قرار است از فردا شروع گردد اما هنوز معلوم نیست تمرینات شروع می گردد یا قرار است زمان جدیدی اعلام گردد. همین موضوع اسباب نگرانی طرفداران پرسپولیس را فراهم آورده است. در حالی که استقلال قرار است تمرینات خود را از امروز استارت بزند، پرسپولیس هنوز تعیین نیست چه برنامه ای دارد. آن هم در حالی که باشگاه تمام کوشش خود را به کار گرفته تا کادرفنی و بازیکنان از نظر اقتصادی دریافتی مناسبی داشته باشند و طرفداران نیز به رغم نتیجه نامطلوبی که در دربی کسب شد حمایت همه جانبه خود را از کادرفنی اعلام نموده اند.

نگاهی به فضای مجازی و کانال ها و پیج های پرطرفدار پرسپولیسی نشان می دهد که طرفداران این تیم با مقایسه تمرینات زمان برانکو که زودتر از بقیه تیم ها شروع می شد و همه چیز سرجایش بود، خواهان این هستند که مربیانشان حرفه ای تر برخورد نمایند. این درحالی است که در حال حاضر و با توجه به این که سرمربی سرخ ها هیچ کوششی برای بهبود شرایط فوق نداشته و حتی پرسپولیس را به امان خدا رها نموده، شرایط خوبی ندارد.

فراموش نکنیم که یحیی گل محمدی با پرسپولیس قرارداد دارد. اتفاقا قرارداد خوبی هم دارد و باید به این قرارداد پایبند باشد. اما شرایط فعلی تائید می نماید که پرسپولیس با وجود حمایت باشگاه و طرفدارانش بلاتکلیف ترین تیم ایران است.طعنه آمیز این که به جز بلاتکلیف ترین باید به طرفداران این تیم لقب کم توقع ترین طرفداران فوتبال ایران را داد. چرا که آن ها حتی این فرصت را پیدا نکردند تا از مربی خود دلایل نتیجه ای که در دربی کسب شد را جویا شوند!

حال باید دید درنهایت پرسپولیس با یحیی گل محمدی چه سرنوشتی خواهد داشت. آیا با ناامیدی کامل در لیگ شرکت می نماید و به نوعی باعث می گردد تا استقلال با بهره گیری از این ناامیدی زودتر از تمام پیش بینی ها قهرمان گردد، یا با روحیه جنگنده زمان برانکو برگشته و کار را برای قهرمانی مجیدی و شاگردانش سخت خواهد نمود.

فراموش نکنیم که طی تمام سال های قبل پرسپولیس هرگز ناامیدی را تجربه ننموده و دو قهرمانی به یاد ماندنی با علی پروین و افشین قطبی را در کارنامه دارد که این موضوع را تائید می نماید. پس از آن نیز در زمان سرمربیگری برانکو به جز مسائل فنی (از جمله ساختار دفاعی) یاد گرفته اند باید امیدوار باشند و نامیدی جایی در این تیم ندارد. میراثی که به نظر می رسد رفته رفته در حال فراموشی است.

به جز استعفای گل محمدی یکی دیگر از نگرانی های طرفدارن پرسپولیس و مجموعه تیم به احتمال محرومیت گل محمدی مربوط می گردد. یکی از دل نگرانی های طرفداران پرسپولیس به محرومیت سرمربی تیم شان مربوط می گردد. واکنش های یحیی گل محمدی به گل استقلال در دربی حالا زمینه ای را فراهم آورده تا در صفحات مجازی و حتی بعضی رسانه های رسمی اخباری در خصوص محرومیت یحیی گل محمدی منتشر گردد.

یحیی گل محمدی در بازی دربی اخراج شد و تا همین جای کار او بازی حساس تیمش مقابل طرفدار و تیم سخت کوش رضا عنایتی را که قرار است روز 15 فروردین برگزار گردد را از دست داده است. آن هم در حالی که تمرینات جدی سرخ ها با حضور ملی پوشان از روز 12 فروردین برگزار می گردد و گل محمدی استعفا نموده است. حال تعیین نیست در صورت بازگشت یحیی قرار است کمیته انضباطی چه تصمیمی در خصوص او بگیرد اما هرچه هست همین ابهامات باعث نگرانی طرفداران پرسپولیس شده که آیا اصلا یحیی به تیم برمیگردد و اگر برمی گردد قرار است تا چه مدت از مسابقات حساس تیمش در این 7 هفته به جای مانده دور باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2015

به "بلاتکلیفی در آستانه آغاز تمرینات؛ گل محمدی همچنان پاسخ تماس ها را نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی در آستانه آغاز تمرینات؛ گل محمدی همچنان پاسخ تماس ها را نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید