تاریخ عرضه نسخه آلفای Call of Duty: Vanguard روی پلی استیشن معین شد

به گزارش ناق، این روزها اخبار بازی Call of Duty: Vanguard داغ است. چند روز پیش اولین تریلر کامل بازی و جزئیات این قسمت تعیین شد و بعلاوه خبر آمدن نسخه آلفای بازی برای پلی استیشن اعلام شد. اکنون تاریخ و مدت ِزمان دقیق فاز آلفای بازی اعلام شده است.

تاریخ عرضه نسخه آلفای Call of Duty: Vanguard روی پلی استیشن معین شد

طبق اعلام رسمی شرکت اکتیویژن (Activision) و استودیو اسلج همر گیمز (Sledgehammer Games) این فاز آلفا از تاریخ 27 اوت (5 شهریور) تا 29 اوت (7 شهریور) جریان خواهد داشت. نسخه آلفای بازی دارای یک حالت چندنفره آنلاین تازه به نام Champion Hill خواهد بود.

این نسخه آلفا دارای چه چیزهایی خواهد بود؟

مشابه دوره های قبلی نسخه های آلفا قبلی مجموعه بازی کال آو دیوتی، در این چند روز استودیو اسلج همر با فراهم کردن امکان دسترسی به بخش محدودی از حالت چندنفره این اثر بازیکنان را به صورت غیرمستقیم در فرایند توسعه بازی Call of Duty: Vanguard دخیل می نماید. علاوه بر آن، این واقعیت که بازیکنان می توانند زودتر از تاریخ عرضه بازی به تجربه بخش اندکی از حالت چند نفره مشغول شوند، می تواند برای هواداران بسیار مجذوب نماینده باشد. پس از تجربه بازی به وسیله بازیکنان، استودیوی سازنده بازخوردهای متفاوتی را که هواداران در این چند روز نوشته اند، آنالیز می نماید و از آن ها برای صیقل دادن و بهبود حالت چندنفره در بازی فاز بتا و بازی نهایی استفاده خواهد نمود.

این نسخه اولین باری خواهد بود که بازیکنان می توانند بخش هایی از Call of Duty: Vanguard را تجربه نمایند و با برخی از بخش های تازه آن در حالت چند نفره آشنا شوند و همین موضوع می تواند به شکل راحت تری به شناخت شما از بازی و بخش چندنفره آنلاین آن یاری کند.

بخش Champion Hill

در این چند قسمت اخیر مجموعه بازی کال آو دیوتی شاهد بخش های تازه ای در حالت چندنفره آنلاین بوده ایم و سال جاری هم استودیو اسلج همر گیمز این رویه را ادامه داده است. برای بازی Call of Duty: Vanguard، آن ها بخشی را به نام Champion Hill معرفی نموده اند که یک حالت چندنفره شبیه تورنمنت است که در چند نقشه رخ می دهد و تاکتیک و استراتژی اهمیت فراوانی در آن ایفا می نماید. در طول دوره آلفای بازی، شما می توانید در این بخش در گروه های دو در مقابل دو یا سه در به رقابتی همچون یک تورنمنت بپردازید و گروه های دیگر را از بین ببرید. این بخش در یک نقشه عظیم که به 5 بخش تقسیم شده، جریان دارد. اگر می خواهید جزئیات بیشتری از Champion Hill به دست آورید، شاید بهتر باشد که خودتان در تاریخ 27 تا 29 اوت به سراغ آن بروید.

دسترسی به نسخه آلفای بازی

افرادی که در حال حاضر بازی هایی نظیر Call of Duty: Modern Warfare، Warzone یا Black Ops Cold War را در دستگاه خود نصب نموده و آن را در اختیار دارند، می توانند از صفحه منوی بازی به نسخه آلفای Call of Duty: Vanguard دسترسی داشته باشند و آن را دانلود نمایند. برای این کار، باید وارد یکی از این بازی ها شوید و در گوشه سمت چپ نسخه آلفای قسمت تازه کال آو دیوتی را انتخاب کنید. اگر این نسخه را دانلود نموده باشید، مستقیم وارد آن خواهید شد و در غیر این صورت به صفحه پلی استیشن استور راهنمایی خواهید شد تا ابتدا آن را دانلود کنید.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ 14 آبان (5 نوامبر) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی (به وسیله Battle.net) عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1729

به "تاریخ عرضه نسخه آلفای Call of Duty: Vanguard روی پلی استیشن معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه نسخه آلفای Call of Duty: Vanguard روی پلی استیشن معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید