توتی: رم با جذب تنها چند بازیکن به قله فوتبال ایتالیا بازمی شود

به گزارش ناق، خبرنگاران: کاپیتان جالورسی معتقد است رم با به خدمت دریافت تنها چند بازیکن توانایی قهرمانی در سری A ایتالیا پس از 14 سال را دارد.

توتی: رم با جذب تنها چند بازیکن به قله فوتبال ایتالیا بازمی شود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رم در حالی سال 2014 را در صندلی دومی سری A در فصل جاری به انتها برد که چند بار این فرصت را داشت تا صدر جدول را از یوونتوس بگیرد ولی هر بار با نگرفتن نتیجه لازم پیروز به این کار نشد.

فرانچسکو توتی در گفت و گو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا بیان کرد: جدال فصل گذشته بین رم و یوونتوس با فزونی بیانکونری پایان یافت. در فصل جاری هم یووه پیشتاز جدول رده بندی است ولی رقابت برای قهرمانی تا روز آخر ادامه خواهد داشت و ما برای جنگیدن کاملاً آماده هستیم. سال گذشته رم پیشرفت قابل توجهی داشت و تیم زیرنظر رودی گارسیا جهت درستی را پیمود.

وی اضافه کرد: ما روی بازی خودمان تمرکز نموده ایم و سعی مان بر این است تا طرفداران مان را با بازی خود سرگرم کنیم. ما جهتی که از سال گذشته در پیش گرفته ایم را با در اختیار داشتن ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان دنبال خواهیم کرد. اعتقادم بر این است که این تیم رم با جذب تنها چند بازیکن در پنجره جابجایی زمستانی بر قله فوتبال ایتالیا بازخواهد گشت.

هافبک - مهاجم جالوروسی در مورد حذف این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازگشت رم به لیگ قهرمانان اروپا فوق العاده رضایت بخش بود، چون این فرصت را به ما داد تا مقابل تیم های بزرگ اروپا بازی کنیم. هرچند ماجراجویی ما در این رقابت ها خیلی طولانی نبود ولی این اجازه را داد تا دوبار جو موجود در اروپا را تجربه کنیم.

توتی 38 ساله که عنوان مسن ترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه اش دارد، در انتها گفت: دو گلی که در منچستر و مسکو به ترتیب مقابل منچسترسیتی و زسکا به ثمر رساندم احساسی فوق العاده به من داد که چند وقتی بود از آن به دور بودم. این اولین گام برای رم بود و حالا با تجربه بیشتر کوشش خواهیم کرد تا فصل آینده با عملکرد بهتر به لیگ قهرمانان بازگردیم. حالا هم هدف مان این است تا در لیگ اروپا تا جای ممکن پیشروی کنیم.

رم که در حال حاضر با 36 امتیاز پس از یوونتوس 39 امتیازی در مکان دوم جدول رده بندی سری A ایتالیا جای دارد در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا باید با فاینورد هلند روبه رو شود.

آخرین قهرمانی جالوروسی در سری A به فصل 01-2000 بازمی شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 467

به "توتی: رم با جذب تنها چند بازیکن به قله فوتبال ایتالیا بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توتی: رم با جذب تنها چند بازیکن به قله فوتبال ایتالیا بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید