تور اروپایی یونان (و دیگر کشورها) با شرایط نقد و اقساط

به گزارش ناق، آژانس مسافرتی شن سفید با همکاری بانک پارسیان اقدام به برگزاری تور یونان و تورهای ترکیبی یونان و دیگر کشورهای اروپایی با شرایط نقد و اقساط به توضیح زیر کرده است. این تورها ویژه چندین تاریخ مختلف از 15 اسفند الی 7 فروردین قابل اجرا میباشد و با توجه به اینکه برای حضور در کشورهای فوق احتیاج به ویزای شنگن است مسافرین محترم میبایست در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و تحویل مدارک مورد احتیاج اقدام کنند

تور اروپایی یونان (و دیگر کشورها) با شرایط نقد و اقساط

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

خدمات تور : بلیط هواپیمایی ماهان (پرواز مستقیم)+7 شب اقامت در هتل های 4و5 ستاره با صبحانه کلیه ترانسفرهای فرودگاهی+ویزای شنگن+بیمه مسافرتی+1 گشت نیم روز با راهنمای فارسی زبان

توجه:در کلیه تورهای ترکیبی به دلیل متغیر بودن نرخ پروازهای داخلی اروپا نرخ پرواز داخلی بین کشورها در زمان ثبت نام جداگانه اعلام می گردد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای شنگن:

1. اصل گذرنامه معتبر امضاء شده با حداقل 7 ماه اعتبار واصل شناسنامه

2. 2 قطعه عکس 4x6 رنگی تمام رخ (زمینه سفید)

3. اسناد ملکی به نام مسافر یا اجاره نامه رسمی

4. گواهی اشتغال به کار و مدارک شغلی

5. سوالق بانکی 3 ماه گذشته (کلیه مدارک باید ترجمه رسمی و مهر وزارت خارجه و دادگستری داشته باشد.)

نکات مهم:

1. مدت زمان لازم جهت اخذ ویزای شنگن از سفارت یونان 3 هفته کاری می باشد.

2. در تورهای ترکیبی ورود و خروج مسافرین از آتن می باشد.

3. در صورت عدم صدور ویزا از طرف سفارت یونان هزینه مرفوضی ویزا معادل 200/000 تومان کسر و الباقی مسترد می گردد.

4. چک رمز دار به مبلغ 10 میلیون تومان یا ضمانت نامه بانکی به ازای هر فرد جهت ضمانت بازگشت از تور اروپا الزامی می باشد و در صورت عدم بازگشت مسافر در تاریخ مقرر قید شده در بلیط، ضمانت نامه به نفع آژانس ضبط می گردد.

5. جهت استفاده از جایگاه بیزینس کلاس ماهان که شامل پذیرایی در بیزینس لانچ فرودگاه امام می باشد مبلغی به صورت جداگانه دریافت میگردد.

6. در صورت تورهای اختیاری نظیر اقامت در شهرهای ونیز و فلورانس و ... هزینه جداگانه محاسبه و اعلام می گردد.

7. در ضمن تور در تاریخ های 29 اسفند و 7 فروردین نیز برگزار میگردد.برای اطلاعات بیشتر با آژانس تماس حاصل فرمایید

هزینه تور به صورت نقد و اقساط به توضیح زیر است:

مسافرین محترم در زمان ثبت نام مبلغ 20 درصد از کل مبلغ تور به همراه کارمزد اولیه را پرداخت می نمایند و الباقی مبلغ تا سقف 50/000/000 ریال را از بانک پارسیان (80 درصد) با معرفی نامه شرکت وام دریافت مینمایند. وام فوق با تسویه 1 ساله بانک پارسیان میباشد.

جهت کسب اطلاع از مبالغ اقساط و دیگر شرایط با آژانس شن سفید (02143926) تماس حاصل فرمایید و همچنین برای مشاهده لیست قیمت پکیج تور فوق و قیمت هتل ها اینجا کلیک کنید .

یونان، دیدنی و باستانی

یونان (Greece) کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان است، این کشور از شمال با آلبانی، مقدونیه و بلغارستان و در شرق با ترکیه دارای مرز مشترک زمینی است. سرزمین اصلی یونان در جنوب و شرق از طریق دریای اژه احاطه شده و از غرب به دریای یونان محدود است. یونان نام فارسی این کشور است.یونان در محل اتصال سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا واقع شده است و وارث میراث یونان باستان، امپراتوری بیزانس و نزدیک چهار قرن سلطه ترکان عثمانی است.

این کشور به عنوان مهد تمدن مغرب زمین و زادبوم دموکراسی، فلسفه غرب، بازی های المپیک، علوم سیاسی، نمایشنامه نویسی قابل توجه است. یونان دارای تاریخی ویژه و پرحادثه است و دارای میراث فرهنگی است که به طور قابل توجهی دارای نفوذ در آفریقای شمالی و منطقه خاورمیانه است و ساختاری بنیادی برای فرهنگ اروپا و آنچه امروز به عنوان غرب خوانده می گردد به حساب می آید. امروز یونان کشوری توسعه یافته و یکی از اعضای اتحادیه اروپا (از 1981 میلادی)، عضو اتحادیه مالی و پولی اتحادیه اروپا (از 2001 میلادی)، ناتو (از 1951 میلادی)، منطقه همکاری و بهره برداری مالی یا OECD (از 1960 میلادی)، آژانس فضایی اروپا یا ESA (از 2001 میلادی) است. آتن پایتخت و سالونیک، پاتراس و هراکلیون از شهرهای بزرگ آن به شمار می فرایند.

یونان حدود 6000 جزیره دارد که تنها 227 مورد آن دارای سکنه است. مالک بسیاری از این جزایر افراد ثروتمند دنیا هستند.

زیباترین و معروفترین جزایر یونان

جزیره Lesvos

جزیره Mykonos

جزیره Santorini

جزیره Rhodes

جزیره Crete

منبع: لست سکند
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 601

به "تور اروپایی یونان (و دیگر کشورها) با شرایط نقد و اقساط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپایی یونان (و دیگر کشورها) با شرایط نقد و اقساط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید