فراوری گلکسی S21 فن ادیشن به حالت تعلیق عایدی

به گزارش ناق، طی ماه های گذشته گزارش های زیادی درباره گوشی گلکسی S21 فن ادیشن منتشر شده و گفته می شد طی سه ماهه سوم امسال به دست کاربران می رسد. حالا یک گزارش نو از کره جنوبی نشان می دهد که کمبود جهانی تراشه فراوری این گوشی را با مشکل جدی روبرو نموده است.

فراوری گلکسی S21 فن ادیشن به حالت تعلیق عایدی

سایت کره ای ETNews با استناد به منابع مختلف گزارش داده که سامسونگ به علت کمبود چیپست برای گوشی گلکسی S21 فن ادیشن فراوری آن را متوقف نموده است. گفته می شود روز آدینه (11 ژوئن) به شرکای سامسونگ اطلاع داده شده که فراوری این گوشی به حالت تعلیق درآمده و سامسونگ سفارش قطعات و مواد مختلف را هم لغو نموده است. گویا مدیران شرکت های همکار سامسونگ بر این باور هستند که این تصمیم سامسونگ به معنای لغو فراوری این گوشی است.

طبق گزارش های منتشر شده، این گوشی از اسنپدراگون 888 بهره می برد ولی گویا تعداد محدودی از این چیپست وجود دارد. اگرچه امکان از سرگیری فراوری این گوشی وجود دارد، اما متوقف کردن فرایند فراوری یک گوشی مهم مسأله بی اهمیتی نیست و در برترین حالت منجر به تأخیر طولانی مدت برای عرضه آن خواهد شد. البته از سرگیری فراوری این گوشی به توانایی سامسونگ برای تأمین چیپست های لازم برمی شود. باید خاطرنشان کنیم مدیران کوالکام می گویند این کمبود جهانی می تواند تا انتهای 2021 ادامه پیدا کند ولی اینتل گفته که شاید تا چند سال دیگر هم طول بکشد.

در هر صورت این گزارش نشان می دهد که در برترین حالت نباید انتظار معرفی این گوشی در سه ماهه سوم 2021 را داشته باشیم. احتمالا به زودی در این رابطه گزارش های بیشتری منتشر خواهد شد.

منبع: wccftech

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1691

به "فراوری گلکسی S21 فن ادیشن به حالت تعلیق عایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری گلکسی S21 فن ادیشن به حالت تعلیق عایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید