عرضه زود هنگام ساعت های هوشمند جدید سامسونگ

به گزارش ناق، سامسونگ خاطرنشان کرد پیش سفارش ساعت های هوشمند Galaxy Watch Active 2 از تاریخ 15 شهریور امسال شروع می گردد و در تاریخ 5 مهر در 27 ایالت آمریکا عرضه می گردد.

عرضه زود هنگام ساعت های هوشمند جدید سامسونگ

به گزارش خبرنگار ، غول فناوری کره جنوبی در اقدامی غافلگیر نماینده ساعت های هوشمند جدید خود را بسیار زودتر از انتظار، معرفی و به مشتریان عرضه می نماید. ساعت های هوشمند Galaxy Watch Active 2 در تاریخ 15 شهریور امسال در کره جنوبی به مشتریان عرضه می گردد.

جدیدترین سری اپل واچ را بیشتر بشناسید +تصاویر

بازار داغ گجت های پوشیدنی به ویژه ساعت های هوشمند، شرکت های بسیاری در سراسر دنیا به سمت فراوری این دستگاه ها کشانده است. در این میان غول های فناوری مانند اپل و سامسونگ حساب بسیار ویژه ای در زمینه فراوری این دستگاه ها باز نموده اند و سرمایه گذاری گسترده ای را انجام داده اند.

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2، جدیدترین گجت هوشمند سامسونگ

مدل های جدید ساعت های هوشمند سامسونگ از ویژگی ها و فناوری های خاصی برخوردار هستند و همین موضوع اشتیاق علاقه مندان به این نوع از گجت های پوشیدنی را بسیار بیشتر از گذشته نموده است. مهندسان غول فناوری کره جنوبی قصد دارند مدل جدید ساعت های هوشمند این شرکت را در دو اندازه 40 و 44 میلی متری عرضه و فراوری نمایند.

سامسونگ، قیمت ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 با ضخامت 40 میلی متر را 245 دلار و نمونه 44 میلی متری را 280 دلار اعلام نموده است. آنچه در این میان بیش از هر موضوعی موجب شگفتی و جلب توجه کاربران شده، عرضه زود هنگام این ساعت های هوشمند است. آنالیز های قبلی نشان می داد سامسونگ نباید به زودی این گجت های پوشیدنی را معرفی می کرد.

احتمالا مدیران سامسونگ نمایشگاه IFA 2019 در برلین را فرصت بسیار مناسبی برای طراحی و فراوری ساعت های هوشمند خود دیده اند و از همین رو Galaxy Watch Active 2 را برای این نمایشگاه حاضر کردند. حال باید دید چگونه هواداران ساعت های هوشمند سامسونگ با این گجت جدید برخورد می نمایند و استقبال از آن چگونه خواهد بود.

سامسونگ با عرضه ساعت های هوشمند خود هوادارانش را غافلگیر کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 364

به "عرضه زود هنگام ساعت های هوشمند جدید سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه زود هنگام ساعت های هوشمند جدید سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید