جاوید: سطح فوتسال ایران از سایر کشورهای آسیایی بالاتر است

به گزارش ناق، مهدی جاوید، بازیکن تیم فوتسال مس سونگون اعتقاد دارد سطح و کیفیت فوتسال ایران از سایر کشورهای قاره آسیا بالاتر است.

جاوید: سطح فوتسال ایران از سایر کشورهای آسیایی بالاتر است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس سونگون، مهدی جاوید در نشست خبری پیش از مسابقات فوتسال بین قاره ای باشگاه ها گفت: سطح کیفیت فوتسال در ایران از سایر کشورهای آسیایی بالاتر است و کشورهایی همچون تایلند و ژاپن هم کوشش خوبی برای بهبود کیفیت فوتسال در کشورهای خود انجام می دهند.

وی ادامه داد: جام بین قاره ای باشگاه های دنیا فرصت خوبی برای تیم ها و بازیکنان ایرانی است تا در یک تورنمنت کاملاً حرفه ای، با تیم های خوب برزیلی و اسپانیایی رقابت نمایند. این مسابقات به دلیل برگزاری منظم آن، اعتبار بالایی داشته و کشور تایلند نیز میزبانی خوبی برای مسابقات دارد.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به رنکینگ دنیای فوتسال گفت: ایران پس از برزیل و اسپانیا در رده سوم رنکینگ دنیای واقع شده است و سه تیم خوب مگنوس، ال پوزو و مس سونگون در این رقابت ها در یک گروه حضور دارند. مس سونگون ورزقان یکی از بهترین باشگاه های آسیاست و به نظرم زیباترین دیدارهای این مسابقات در گروه C خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 389

به "جاوید: سطح فوتسال ایران از سایر کشورهای آسیایی بالاتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاوید: سطح فوتسال ایران از سایر کشورهای آسیایی بالاتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید