حامیان افراطی ترامپ تظاهرات می نمایند

به گزارش ناق، تهران (پانا) - راست های افراطی حامی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز در شهر واشنگتن تظاهرات می نمایند.

حامیان افراطی ترامپ تظاهرات می نمایند

به گزارش العالم از واشنگتن پست، چهره های رسانه ای راست افراطی، ملی گرایان سفیدپوست و هواداران تئوری توطئه برای حضور در این تجمع اعلام آمادگی نموده اند.

از سوی دیگر گروه های ضدفاشیستی و ضدنژادپرستی نیز تجمعی در نزدیکی گردهمایی راست های افراطی حامیان ترامپ برگزار خواهند کرد.

جیسون میلر مشاور ستاد انتخاباتی ترامپ پنجشنبه در حمایت از تجمع افراطی ها خاطرنشان کرد: فوران حمایت ها از ترامپ را دوست دارم.

پلیس واشنگتن تا به امروز مجوزی برای برگزاری این تجمعات صادر ننموده است. بعضی فعالان محلی نسبت به بروز خشونت در جریان برگزاری تجمع دو گروه حامیان ترامپ و مخالفان وی ابراز نگرانی نموده اند.

به گزارش ایرنا، پیشتر ناظران نسبت به بروز خشونت بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشدار داده بودند. پس از شکست ترامپ مقابل جو بایدن، هواداران هر یک از نامزدها در بعضی شهرها به خیابان ها آمدند.

در شهرهایی همچون واشنگتن و نیویورک، بسیاری از فروشگاه ها از بیم بروز خشونت اقدام به حصارکشی نموده بودند. هنوز شمار زیادی از این فروشگاه ها حصارها را جمع آوری ننموده اند.

به گزارش رسانه های آمریکایی، بایدن با 290 رای الکترال در مقابل 217 رای الکترال ترامپ به پیروزی رسیده است. اما ترامپ شکست را نپذیرفته و مدعی تقلب در انتخابات شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1267

به "حامیان افراطی ترامپ تظاهرات می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامیان افراطی ترامپ تظاهرات می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید