خبرنگاران بیش از 228 هزار دست غذای گرم بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد

به گزارش ناق، بندرعباس- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: از ابتدای ماه محرم امسال تا به امروز در قالب طرح اطعام حسینی، 228 هزار و 115دست غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.

خبرنگاران بیش از 228 هزار دست غذای گرم بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد

علی الهکمک روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اضافه کرد: این میزان غذای گرم به ارزش بیش از 35 میلیارد و 990 میلیون ریال بوده که توزیع آن بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و قشرهای نیازمند آسیب دیده از ویروس کرونا انجام شد.

وی بیان داشت: در دهه نخست ماه محرم همچنین با مشارکت و هم افزایی خیران و در راستای تامین بخشی از نیازهای ضروری خانواده های نیازمند، درقالب طرح احسان حسینی تعداد یکهزار و 243 بسته معیشتی بین نیازمندان اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، حبوبات، سویا، رب گوجه فرنگی، گوشت و ماکارونی به ارزش چهار میلیارد و 90 میلیون ریال اهداشده است.

وی گفت: تنها راه گذر از شرایط فعلی، تقویت همدلی و همبستگی در جامعه است که بر همین اساس کمیته امداد در ماه محرم با راه اندازی 72 آشپزخانه شناسایی شده، اقدام به پخت و توزیع غذای گرم و همچنین اهدا بسته های معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت این نهاد و خانواده های آسیب دیده از کرونا کرده است.

الهکمک اضافه کرد: خیران و نیکوکاران هرمزگان نیز از ابتدای اجرای طرح احسان حسینی تا به امروز افزون بر 16 میلیارد ریال به نیازمندان استان کمک کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: اجرای طرح های اطعام حسینی و احسان حسینی تا سرانجام ماه صفر ادامه دارد و مردم نوع دوست می توانند با نذورات و کمک های نقدی خود از طریق شماره گیری کد دستوری #076*8877* با تلفن همراه و یا واریز به شماره کارت 0648-0000-9979-6037 نسبت به مشارکت در مرحله دوم پویش ملی ایران همدل و کمک به رفع مسائل معیشتی و ضروری نیازمندان اقدام نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1145

به "خبرنگاران بیش از 228 هزار دست غذای گرم بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 228 هزار دست غذای گرم بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید