خستگی در ساق پای استقلالی ها مشهود بود، آبی ها به خودشان باختند

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در حالی که می توانست با پیروزی در دیدار خانگی مقابل ذوب آهن فاصله اش را با صدر جدول کاهش دهد، نه تنها از این فرصت استفاده نکرد، بلکه با پذیرش شکست در این دیدار خانگی فاصله اش با دو تیم سپاهان و پرسپولیس افزایش هم یافت.

خستگی در ساق پای استقلالی ها مشهود بود، آبی ها به خودشان باختند

ایوب اصغرخانی پیشکسوت و مدیر فنی آکادمی استقلال در مصاحبه با خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز به این نکته اشاره کنم که آبی پوشان این بازی را به خودشان باختند نه ذوب آهن. در حالی که خستگی در ساق بازیکنان استقلال کاملاً مشهود بود، غیبت بازیکنان کلیدی به دلیل محرومیت و مصدومیت نیز در این بازی به چشم آمد و از همه بدتر اشتباهات فردی بود که گریبان تیم را گرفت.

وی اضافه نمود: اگر این بازی در شرایط عادی تر انجام می شد، امکان نداشت ذوب آهن از استقلال امتیاز بگیرد. اما اصفهانی ها با بهترین استفاده از شرایط استقلال امتیازات حساسی را از تهران با خود بردند که به قول فرهاد مجیدی مبارکشان باشد.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: همانطور که وقتی تیم در یک بازی پیروز شود ما می گوییم خیلی زود این پیروزی را فراموش کنید و روی بازی بعدی تمرکز کنید، امروز هم می گوییم این شکست را همین الان فراموش کنید و روی بازی بعدی که بسیار مهم تر از این دیدار است تمرکز کنید.

اصغرخانی بیان داشت: شکست همواره تلخ است، اما پیروزی احتمالی در دربی می تواند تلخی این شکست را به فراموشی بسپارد. به نظر من استقلال شرایط شکست دادن پرسپولیس در دربی را دارد و اگر در آن بازی با هوش عمل کند، قطعاً به آنچه استحقاقش را دارد خواهد رسید.

مدیر فنی آکادمی استقلال تاکید کرد: برای این تیم هنوز لیگ به اتمام نرسیده و مجموعه تیم نباید حتی از کسب قهرمانی ناامید شوند. با اینکه کار بسیار سخت شده، اما در فوتبال هیچ کاری غیر ممکن نیست و مجموعه باشگاه باید از امروز با تلاش و پشت کار بیشتری برای کسب بهترین نتایج تلاش کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1628

به "خستگی در ساق پای استقلالی ها مشهود بود، آبی ها به خودشان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خستگی در ساق پای استقلالی ها مشهود بود، آبی ها به خودشان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید