دانشگاه شیراز براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

به گزارش ناق، دانشگاه شیراز براساس سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی 1401-1400 در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

دانشگاه شیراز براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه شیراز از میان دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان مقطع کارشناسی دانشگاه های دولتی براساس سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی 1401-1400 تعدادی دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می نماید.

دانشجویان موسسات آموزش عالی دولتی، دانشگاه پیغام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان، غیر دولتی- غیر انتفاعی، علمی- کاربردی و فنی -حرفه ای، پردیس های خودگردان و آموزش های الکترونیک سایر دانشگاه ها مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که پس از 6 نیم سال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد های درسی، به لحاظ میانگین جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته هم روردی خود باشند، می توانند در این فراخوان شرکت نمایند.

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته صرفا دانشگاه شیراز، پس از 6 نیم سال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد های درسی به لحاظ میانگین کل جزو بیست و پنج درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود قرار می گیرند و می توانند در این فراخوان شرکت نمایند. بدیهی است پذیرش نهایی این دانشجویان مشروط به عدم تکمیل ظرفیت توسط پانزده درصد اول است.

دانشجویان واجد شرایط باید حداکثر در مدت هشت نیم سال تحصیلی در دوره کارشناسی خود دانش آموخته شوند. برای دانشجویانی که تغییر رشته داده اند، در صورت تایید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، حداکثر تا یک نیم سال به سنوات مجاز آن ها اضافه می گردد.

دانشگاه می تواند دانشجویانی را که در مدت 6 نیم سال فارغ التحصیل می شوند و به لحاظ میانگین نمره جزوه پانزده درصد برتر هم رشته هم ورودی خود باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون، در دوره کارشناسی ارشد همان سال پذیرش کند.

متقاضیان ورودی نیم سال اول سال تحصیلی 97-96 فارع التحصیل حداکثر تا 31 شهریور 1400 و ورودی نیم سال دوم 96-95 در صورت داشتن تمام شرایط می توانند از 27 دی ماه تا 27 بهمن 99 به سایت دانشگاه شیراز به آدرس ir.ac.shirazu مراجعه و به صورت اینترنتی ثبت نام و مدارک لازم را در سامانه بارگذاری نمایند. این مدت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود و باید کد رهگیری را برای پی گیری های بعدی به دقت نگهداری و یادداشت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1396

به "دانشگاه شیراز براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شیراز براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید