درخشان مهر: ذوب آهن در آسیا مستحق صعود بود، جوانان ایران در جام جهانی حرف های زیادی برای گفتن دارند

به گزارش ناق، مدافع تیم فوتبال جوانان ایران تأکید کرد که این تیم در رقابت های جام جهانی 2017 کره جنوبی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

درخشان مهر: ذوب آهن در آسیا مستحق صعود بود، جوانان ایران در جام جهانی حرف های زیادی برای گفتن دارند

از سفر با تور تابستان سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

مهران درخشان مهر در خصوص شرایط تیم جوانان ایران در آستانه رقابت های جام جهانی کره جنوبی به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: ما تیم خوب و یکدستی داریم و بیشتر بازیکنان بازی در لیگ برتر را تجربه نموده و باتجربه هستند. ما تمرینات و اردوهای خوبی را هم پشت سر گذاشتیم و هدف ابتدایی ما این است که از گروه مان صعود کنیم. ما در این بازی ها حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و باید از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از حضور در جام جهانی 2017 گفت: شرایط من بد نیست و مطمئناً با ریکاوری مناسب می توانم به خوبی استراحت کنم و از لحاظ بدنی در شرایط خوبی باشم. فصلی که پشت سر گذاشتیم بسیار پرفشار و سخت بود و من حدود 30 بازی انجام دادم، اما تجربیات زیادی را در ذوب آهن به دست آوردم.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به عملکرد این تیم خاطر نشان کرد: فشردگی مسابقات باعث شد تا کمی دچار مشکل شویم. در بازی آخر که در قطر انجام دادیم از لحاظ بدنی کم آوردیم. متأسفانه هوا به شدت گرم بود. ذوب آهن مستحق صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان بود، اما متأسفانه حذف شدیم و به مرحله بعد نرفتیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 676

به "درخشان مهر: ذوب آهن در آسیا مستحق صعود بود، جوانان ایران در جام جهانی حرف های زیادی برای گفتن دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان مهر: ذوب آهن در آسیا مستحق صعود بود، جوانان ایران در جام جهانی حرف های زیادی برای گفتن دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید