دل پیرو یک سال دیگر در استرالیا ماندگار شد

به گزارش ناق، خبرنگاران : اسطوره فوتبال ایتالیا و کاپیتان پیشین تیم یوونتوس، با وجود نتایج ضعیف تیمش در لیگ استرالیا، یک سال دیگر قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

دل پیرو یک سال دیگر در استرالیا ماندگار شد

به گزارش خبرنگاران ، الساندرو دل پیرو، مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس که در حال حاضر برای تیم اف سی سیدنی توپ می زند، یک سال دیگر در لیگ استرالیا موسوم به ای لیگ ماندگار شد.

دل پیرو در شرایطی تصمیم به تمدید قرارداد خود گرفته است که تیمش اصلا در این فصل خوب کار نکرده و برای کسب سهمیه حضور در بازی های پلی آف ای لیگ به دردسر افتاده است. با این حال کاپیتان سابق یوونتوس رضایت خود را از تمدید قراردادش برای یک سال دیگر و با حقوقی که گفته می گردد در حدود 2 میلیون دلار در طول یک فصل است، ابراز داشت: از این بسیار خوشحالم. بدون شک امروز برای من و برای اف سی سیدنی روز بزرگی است.

دل پیروی 38 ساله در ادامه با تاکید بر اینکه اگر نمی توانست در سطحی بالا بازی کند حرفه اش را ادامه نمی داد، گفت: باید صادق بود و گفت که در این سن و سال باید سال به سال شرایطت را آنالیز کنید.

مهاجم پیشین آتزوری که در 18 بازی برای اف سی سیدنی 11 گل به ثمر رسانده، نه تنها با گل ها و عملکرد تحسین برانگیزش تاثیری فراوانی در جدا شدن تیمش از قعر جدول و صعود آن به رده پنجم داشته بلکه باعث افزایش حضور طرفداران در استادیوم ها و همچنین فروش بیشتر پیراهن های سیدنی شده است.

وی در این خصوص گفت: ما صندلی خوبی در جدول داریم اما این کافی نیست. ما 6 بازی دیگر تا انتهای فصل داریم و باید نهایت کوشش خود را داشته باشیم تا به مرحله پلی آف برسیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 305

به "دل پیرو یک سال دیگر در استرالیا ماندگار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل پیرو یک سال دیگر در استرالیا ماندگار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید