شهاب: زوریا را انتخاب کردم، نه ریوآوه را

به گزارش ناق، شهاب زاهدی به طور قطع یکی از بهترین لژیونرهای سال جاری در اروپا بوده. این بازیکن 25 ساله که روزی در پرسپولیس بازی می کرد، به ایسلند، کره جنوبی و بعد المپیک دونتسک اوکراین منتقل شد.

شهاب: زوریا را انتخاب کردم، نه ریوآوه را

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران، همه تصور می کردند او یک بازیکن معمولی باشد و هرگز تبدیل به یک ستاره نگردد ولی زاهدی با درخشش ناگهانی، حالا سر زبان ها افتاده است. او در حال حاضر با 8 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ اوکراین قراردارد و یکی از شانس های اصلی آقای گلی است. درخشش شهاب باعث شد تا با پیشنهادهای زیادی از لیگ های مختلف روبه رو گردد. باشگاه زوریا اوکراین که اللهیار صیادمنش را در اختیار دارد، از جمله مشتریان او بود. در ادامه باشگاه ریوآوه که فصل گذشته مهدی طارمی را در اختیار داشت، مشتری پرو پا قرص او شد. در چشم به هم زدنی سیل مشتریان باعث شد تا اختلافاتی بین شهاب زاهدی و باشگاه المپیک دونتسک به وجود بیاید.

از آنجا که طبق قانون جابجایی بازیکنان می توانند 6 ماه قبل از انتها قراردادشان با باشگاه جدید خود مذاکره نمایند، زاهدی با باشگاه زوریای اوکراین پای میز مذاکره نشست و به توافق رسید تا در جابجایی زمستانی به جمع آنها ملحق گردد. این باشگاه در آخرین پیشنهاد اقتصادی خود حاضر شده 400 هزار دلار به باشگاه المپیک دونتسک بپردازد. در این بین اما همه چیز مربوط به شهاب نبود و باید باشگاه او هم نظر نهایی خود را در این باره اعلام می کرد. مدیرعامل باشگاه دونتسک در ادامه گفت آنها برای فروش زاهدی 500 هزار یورو می خواهند. در همین گیر و دار باشگاه ریوآوه هم پا پیش گذاشت. آنها در مذاکراتی که با باشگاه اوکراینی داشتند اعلام کردند حاضر هستند مبلغ 500 هزار یورو را پرداخت نمایند اما در این بین یک مشکل وجود داشت. دستمزدی که زوریا به شهاب می داد از باشگاه پرتغالی بیشتر بود. از سویی خود او ترجیح می داد همچنان در اوکراین بماند و به کار ادامه دهد تا این که راهی فضای جدیدی گردد. تیم زوریا فصل بعد به احتمال زیاد در لیگ اروپا هم حضور خواهد داشت به همین دلیل شهاب انتخاب اول و آخرش این تیم بود نه ریوآوه. همین مساله باعث شده فعلا بین او و باشگاه زوریا اختلاف نظر به وجود بیاید. در صورتی که زاهدی در جابجایی پیش رو از باشگاه المپیک دونتسک جدا گردد آنها هم صاحب پول می شوند در غیر این صورت اگر جدایی به تابستان آینده بکشد، با توجه به انتها قرارداد، دلار یا یورویی نصیب این تیم نمی گردد. فعلا مذاکرات ادامه دارد و طرفین به توافق نرسیده اند.

در همین حال شهاب زاهدی به روزنامه جام جم گفت: در حال صحبت هستیم. من باشگاه زوریا را انتخاب نموده ام نه ریوآوه را. تصور می کنم انتخاب این باشگاه، انتخاب درستی است. من با باشگاه زوریا توافق نموده ام و آنها هم حاضر هستند پول خوبی به باشگاه دونتسک بدهند. دوست ندارم در شرایط فعلی به لیگ پرتغال بروم.

او درباره اختلاف نظرهای موجود درباره این انتقال شرح داد: به هر حال باید توافق صورت گیرد. من خیلی امیدوارم هستم در چند روز آینده مشکل حل گردد و بتوانم به صورت رسمی قراردادم را با باشگاه زوریا امضا کنم.

سعید اکبری - گروه ورزش / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1419

به "شهاب: زوریا را انتخاب کردم، نه ریوآوه را" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهاب: زوریا را انتخاب کردم، نه ریوآوه را"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید