دیدار بازپرس ارمنی با گروگان آذربایجانی

به گزارش ناق، بازپرس ارمنی گفت که گروگان آذربایجانی میتواند با یک نامه، تماس تلفنی، تماس ویدئویی با خانواده خود ارتباط بر قرار کند یا ملاقاتی در مرز ارمنستان با خانواده خود داشته باشد.

دیدار بازپرس ارمنی با گروگان آذربایجانی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آرمان تاتویان بازپرس ارمنی در صفحه فیس بوک خود از جزئیات دیدار با شهروند مجروح آذربایجانی الوین ابراهیم اف که قصد عبور از مرز قازاق به ارمنستان را داشت نوشت.

این دیدار که در بیمارستانی که ابراهیم اف در آن تحت درمان است و با مشارکت وکیل، بازپرس و مترجم برگزار گردید، آرمان تاتویان در خصوص مسائل مربوط به حقوق این شهروند آذربایجانی با او مذاکره کرد.

تاتویان در مذاکره با کارگزاران سرویس های امنیتی ارمنستان در خصوص خواسته ابراهیم اف، که قصد دارد با خانواده خود دیداری داشته باشد گفت: او میتواند با یک نامه، تماس تلفنی، تماس ویدئویی با خانواده خود ارتباط بر قرار کند ویا ملاقاتی در مرز ارمنستان با خانواده خود داشته باشد.

پزشک حاضر در این دیدار نیز از سلامت کامل ابراهیم اف اطلاع داد.

الوین ابراهیم اف سی و سه ساله نیمه شب پانزده مارس قصد عبور از مرز قزاق به نویمبریان ارمنستان را داشت که باشلیک مرزداران ارمنی مجروح و دستگیر شد. سازمان های بین المللی مربوطه نیز این اتفاق را تأیید میکنند.

در تحقیقات کمیسیون دولتی زندانیان، گروگانها و گمشدگان جنگی آذربایجان نیز، تعیین شد که الوین ابراهیم اف در بیمارستانی در منطقه قزاق و در قید حیات میباشد.

دولت آذربایجان از سازمانهای بین المللی مربرطه خواهان آزادی ابراهیم اف هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 175

به "دیدار بازپرس ارمنی با گروگان آذربایجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار بازپرس ارمنی با گروگان آذربایجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید