رندرهای گلکسی A24 شباهت طراحی آن با سری S23 را نشان می دهند

به گزارش ناق، سامسونگ قصد دارد گلکسی A24 را به عنوان یکی از مورد انتظارترین گوشی های مالی خود با طراحی شبیه به سری گلکسی S23 راهی بازار کند.

رندرهای گلکسی A24 شباهت طراحی آن با سری S23 را نشان می دهند

سامسونگ طی یکی دو سال اخیر تصمیم گرفته طراحی گوشی های خود را یکپارچه تر کند. به این صورت که بسیاری از گوشی های این شرکت اکنون با یک زبان طراحی خاص تولید می شوند؛ یعنی دوربین های پشتی بدون اینکه ماژولی برای آن ها در نظر گرفته شود، به صورت عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این طراحی را در گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس، گلکسی A13 و گلکسی S22 اولترا دیده ایم و با توجه به رندرها و تصاویر مختلف، به نظر می رسد به صورت کلی تمام گوشی های میان رده سری AX4 هم قرار است چنین طراحی داشته باشند.

یکی از این گوشی ها گلکسی A24 است؛ محصولی که به تازگی 4 رندر 360 درجه ای از آن منتشر شده که البته همه آن ها این گوشی را در چهار رنگ مختلف به تصویر می کشند. از لحاظ طراحی پنل پشتی، شاید حتی سخت باشد که بتوانید تشخیص دهید آیا این گوشی یک مالی است یا پرچم دار اما وقتی نمای جلوی گوشی را می بینیم، پر واضح است که با یک گوشی مالی سر و کار داریم؛ از طراحی قطره ای دوربین سلفی گرفته که در تمامی پرچم دارهای سامسونگ به صورت حفره ای است تا حواشی زیاد اطراف نمایشگر به خصوص در قسمت پایین.

از طراحی که بگذریم، می رسیم به مشخصات فنی گلکسی A24. این محصول قرار است با تراشه هلیو G99 مدیاتک راهی بازار شود. این پردازنده از دو هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.2 و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز بهره می برد و به نظر می رسد نخستین باری هم باشد که در یک گوشی سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد. این پردازنده از لحاظ قدرت پردازشی و گرافیکی همرده با اسنپدراگون 732G بوده و در برخی از مواقع حتی از آن بهتر هم هست. بنابراین انتظار می رود کیفیت خوبی داشته باشد. در کنار این پردازنده از حداقل 4 گیگابایت حافظه رم هم استفاده خواهد شد.

سایر مشخصات این گوشی را نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی (احتمالا)، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی، ماکروی 2 مگاپیکسلی و سلفی 8 مگاپیکسلی، شارژر احتمالا 25 واتی و اندروید 13 به صورت پیش فرض تشکیل می دهند.

انتظار می رود گلکسی A24 طی روزهای آینده معرفی شود اما متأسفانه خبر دقیقی در این رابطه در اختیار نداریم. شما می توانید رندرهای این گوشی را که رنگ بندی آن را نشان می دهند در زیر مشاهده کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

6,149,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - ویتنام

6,720,000

تومان

محبوب ترین گوشی های سامسونگ در خبرنگاران

مشاهده همه

رندرهای گلکسی A34 و A54 منتشر شد

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2155

به "رندرهای گلکسی A24 شباهت طراحی آن با سری S23 را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای گلکسی A24 شباهت طراحی آن با سری S23 را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید