زلزله یحیی در پرسپولیس با خروج 8 بازیکن! ، پیشنهاد لژیونری برای ستاره مورد علاقه گل محمدی

به گزارش ناق، شایعات بسیاری در فهرست خروجی های یحیی گل محمدی شنیده شده و احتمالا تغییر چهره پرسپولیس با آغاز فصل نو نیز وجود دارد.

زلزله یحیی در پرسپولیس با خروج 8 بازیکن! ، پیشنهاد لژیونری برای ستاره مورد علاقه گل محمدی

به گزارش خبرنگاران آنلاین، در بین بازیکنان پرسپولیس، میلاد سرلک یکی از نفراتی است که یحیی تأکید ویژه ای روی حفظ او داشته اما گفته می گردد که او با پیشنهادی از حاشیه خلیج فارس روبرو شده و ادامه همکاری اش با پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. جدا از سرلک، بازیکنانی مثل سعید صادقی، عیسی آل کثیر، گولسیانی و امید عالیشاه هم با پرسپولیس قرارداد ندارند و پرسپولیس با این نفرات هم در حال مذاکره است. هر چند که بعضی رسانه ها هم از شرایط مبهم عالیشاه برای قرار گرفتن در فهرست فصل بعد گل محمدی خبر داده اند.

یحیی با توجه به قوانین نو فدراسیون، باید چند بازیکن پرسپولیس را هم برای باز شدن فهرست کنار بگذارد. بر همین اساس از شیخ دیاباته، پریرا، هنانوف، فرشاد فرجی، احمد گوهری، سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا به عنوان نفراتی نام برده می گردد که احتمال جدایی شان از پرسپولیس زیاد است. بحث مربوط به تسویه حساب فصل گذشته هم یکی دیگر از چالش های رضا درویش خواهد بود چرا که بازیکنان و مربیان با توجه به قهرمانی در 2 جام، باید آپشن های مربوط به قراردادهایشان را دریافت نمایند که این موضوع هم کار مدیران پرسپولیس را سخت تر خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2215

به "زلزله یحیی در پرسپولیس با خروج 8 بازیکن! ، پیشنهاد لژیونری برای ستاره مورد علاقه گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلزله یحیی در پرسپولیس با خروج 8 بازیکن! ، پیشنهاد لژیونری برای ستاره مورد علاقه گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید