سلبریتی ها جوایز گلدن گلوب را تحریم کردند

به گزارش ناق، هیچ چهره سرشناسی نپذیرفته در مراسم گلدن گلوب 2022 به عنوان اعطاء کننده جایزه حضور داشته باشد.

سلبریتی ها جوایز گلدن گلوب را تحریم کردند

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، هفتاد و نهمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب سال جاری در حالی روز 9 ژانویه (19 دی ماه) برگزار خواهد شد که بر اساس اطلاعات بدست آمده هیچ یک از چهره های سرشناس نپذیرفته اند به عنوان مهمان اعطاء کننده جایزه در این رویداد سینمایی حضور یابند.

در فاصله چند روز به تاریخ برگزاری جوایز گلدن گلوب هنوز جرئیاتی درباره نحوه و محل برگزاری اعلام نشده، اما این مراسم با حضور محدود میهمانان و تحت تدابیر سختگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان باید علاوه بر ارائه گواهی واکسیناسیون کامل، دوز تقویتی واکسن را نیز دریافت نموده باشند.

پس از مجموعه ای انتقاد ها به انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، برگزار کننده جوایز سالانه گلدن گلوب به علت نبود تنوع نژادی در این نهاد، شبکه NBC در ماه می اظهار داشت این جوایز را بایکوت خواهد نمود و در سال 2022 آن را پخش نخواهد نمود.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود پس از افزایش انتقاد ها دست به اصلاحاتی زد و 21 عضو تازه که 29 درصد از آن خبرنگاران سیاه پوست بودند را به جمع خود افزود. پیش از این حتی یک روزنامه نگار سیاه پوست نیز جزو اعضای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود نبود.

شبکه NBC در بیانیه ای اعلام نموده تغییرات با این حجم در جوایز گلدن گلوب زمان بر خواهد بود و انجمن مطبوعات خارجی هالیوود برای این کار احتیاج به زمان دارد، به همین علت NBC این جوایز را در سال 2022 پخش نخواهد نمود و در صورت ایجاد تغییرات امیدواریم در ژانویه 2023 بار دیگر میزبان پخش این جوایز باشیم.

سال جاری دو فیلم بلفاست و قدرت سگ هر کدام با 7 نامزدی پیشتاز بخش سینمایی شدند و در بخش آثار تلویزیونی نیز سریال وراثت با نامزدی در 5 شاخه، بیشتری تعداد نامزدی را به خود اختصاص دادند.

در شاخه برترین فیلم خارجی نیز فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی به نمایندگی از سینمای ایران در کنار آثاری از کشور های ایتالیا، اسپانیا، فنلاند و ژاپن به جمع نامزد های نهایی راه یافته است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2008

به "سلبریتی ها جوایز گلدن گلوب را تحریم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلبریتی ها جوایز گلدن گلوب را تحریم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید