عسیر عربستان، بهشتی با منظره ها پانوراما و جاذبه های گردشگری

به گزارش ناق، عسیر عربستان، بهشتی با منظره ها پانوراما و جاذبه های گردشگری

عسیر عربستان، بهشتی با منظره ها پانوراما و جاذبه های گردشگری

منطقه عسیر در عربستان سعودی بهشتی برای علاقمندان به پیاده روی، کوهنوردان و حتی عاشقان کافه های مشرف به چشم انداز ها طبیعی است.

به گزارش خبرنگاران، امکان رزرو هتل و دریافت راهنما برای کشف مرتفع ترین قله های عربستان مانند قله سوده وجود دارد که دیدنی های زیادی دارد.

کوه السوده با ارتفاعی نزدیک به 3000 متر، مرتفع ترین کوه پادشاهی عربستان سعودی است که با فضای سبز سرسبز شکوفا شده است.

از مسیر های پر پیچ و خم آن که چشم انداز ها پانوراما را به شما هدیه می دهند، می توانید در هر قدمی لذت ببرید.

زکی العریفی، ساکن عسیر و یک راهنمای محلی مستقل، تجربه زیادی در بردن گردشگران به تور های کوهستانی و گشت و گذار در این شهر دارد. او می گوید عسیر یک مقصد گردشگری زیبا در تابستان و زمستان است که می توانید در تمام طول سال از آن لذت ببرید.

عسیر بعلاوه دارای مراکز خرید و بازار های مدرنی است که انواع غذا های سنتی و کالا های سنتی را عرضه می نمایند؛ و یکی از لذت بخش ترین مکان های أب ها مرکز استان عسیر حضور در کافه ای با کف شیشه ای، لذت بردن از چشم انداز پانورامای خیره نماینده بر فراز ابر ها و نوشیدن یک فنجان قهوه ای است که به سبک سنتی درست شده است.

در فاصله کمی دورتر، بازدیدنمایندگان می توانند خیابان هنر را در جاده ملک خالد، با ردیفی از کافه های مدرن، تزئین شده با نقاشی های دیواری رنگارنگ و ردیفی از درختان ضخیم جاکاراندا (نورا) دیدن نمایند. این خیابان هر سال در ماه می به رنگ های بنفش هیجان انگیز شکوفا می گردد.

خیابان هنر به بازار اصلی أب ها منتهی می گردد که در آن سوغاتی های کلکسیونی، از ادویه ها گرفته تا لباس های سنتی محلی به فروش می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2162

به "عسیر عربستان، بهشتی با منظره ها پانوراما و جاذبه های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسیر عربستان، بهشتی با منظره ها پانوراما و جاذبه های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید