لیست قیمت خرید 25 مدل ادکلن ورساچه زنانه و مردانه [ اورجینال ] با تخفیف

به گزارش ناق، برای خانم ها یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین وسایل ها ادکلن هستند یک خانم شیک پوش همیشه باید یک ادکلن شیک نیز داشته باشد تا همیشه خوش بو باشد خانم ها بیشتر از هر چیزی به ظاهر خود اهمیت میدهند و همیشه سعی میکنند با پوشیدن لباس های تمیز و تازه خوش پوش باشند به همین دلیل یک خانم خوش پوش همیشه باشد یک ادکلن شیک و خوش بو نیز داشته باشد زیرا معمولا ادکلن های با کیفیت و خوش بو همیشه شخصیت افراد را بالا میبرند و باعث جلب توجه همه میشوند داشتن بوی بد همه را آزار میدهد و همیشه بوی خوب حس خوبی به همه افراد میدهد پس حتمی سعی کنید که همیشه از بهترین برند های عطر و ادکلن استفاده کنید تا همیشه خوش پوش و شیک باشید. بهترین و با کیفیت ترین ادکلن برای خانم ها ادکلن ورساچه است این ادکلن ها مانند ادکلن کارولینا هررا مردانه هست کیفیت بالا و ماندگاری بالایی نسبت به سایر ادکلن ها دارند و همیشه بوی شیک و بسیار خوشی دارند. شرکت ورساچه(Versace) در سال 1978 تاسیس شد و توانست جزو بهترین و پر طرفدار ترین شرکت عرضه کننده انواع ادکلن زنانه و مردانه و انواع لباس و زیور آلات باشد.

لیست قیمت خرید 25 مدل ادکلن ورساچه زنانه و مردانه [ اورجینال ] با تخفیف

خرید بهترین ادکلن:

خرید ادکلن بستگی به سلیقه شما دارد اما بهترین برند ادکلن برای شرکت ورساچه است که ادکلن های با کیفیت با ماندگاری بالایی را عرضه میکنند این ادکلن ها طرفدار زیادی دارند که معمولا بیشتر خانم ها از این ادکلن ها استفاده میکنند. برای این که همیشه خوش پوش و شیک باشید سعی کنید از یک ادکلن شیک نیز استفاده کنید شرکت ورساچه بهترین عطر و ادکلن ها را عرضه میکنند که هم بوی خوش و جذابی دارند و هم قیمت مناسب نسبت به کیفیت دارند این ادکلن ها طرفدار زیادی در بین بیشتر افراد مشهور نیز دارند برای اینکه همیشه بوی خوش و شیکی داشته باشید پیشنهاد میکنیم از این ادکلن ها استفاده کنید. در این پست از سایت اتاق بهترین و خوش بو ترین ادکلن های شرکت ورساچه را قرار داده ایم میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود خرید کنید. توجه نمایید که قیمتهای مدلهای زیر هر هفته بصورت اتوماتیک از سایت فروشنده یکبار به روز رسانی میگردند ولی جهت اطلاع دقیق از قیمت روز نیز میتوانید بر روی لینک هر کدام کلیک نمایید.

(سایت اتاق هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای زیر ندارد و صرفا جهت راحتی در انتخاب بازدیدکنندگان این پست را تهیه کرده است).

  • نحوه نمایش کالاها

خرید ادو پرفیوم زنانه ورساچه مدل Yellow Diamond Intense حجم 90 میلی لیتر

در تابستان سال 2014 یکی از عطرهای پرفروش برند ایتالیایی ورساچه (Versace) معرفی شده است. این ادو پرفیوم برای بانوان ساخته شده و حجمی برابر با 90 میلی لیتر دارد. عطر موردبحث یلو دایموند اینتنس (Yellow Diamond Intense) نام دارد. Yellow Diamond Intense نسبت به نسخه قبلی اش که Yellow Diamond نام دارد، بوی تندتر و شدیدتری دارد. Yellow Diamond Intense بوی خنک و شیرینی دارد و برای استفاده در فصول بهار و تابستان بسیار مناسب به نظر می رسد. بطری Yellow Diamond Intense خیلی شیک و مدرن طراحی شده و به خوبی در دست بانوان جا می شود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو پرفیوم زنانه ورساچه مدل Eros حجم 100 میلی لیتر

در سال 2015 برند مشهور ورساچه (Versace) یکی دیگر از عطرهای به یادماندنی و خوبش را معرفی کرد. این ادو پرفیوم زنانه Eros نام دارد. این عطر که بوی چوب، مرکبات و گل می دهد، برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب است. طراحی و فرمولاسیون اروس توسط عطرسازهای مشهوری چون آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas)، اولیویر کرسپ (Olivier Cresp) و ناتالی لورسن (Nathalie Lorson) اجرا شده است. اگر خوب به شیشه این عطر ایتالیایی نگاه کنید، خیلی زود شیفته رنگ طلایی آن می شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت ادو پرفیوم زنانه ورساچه مدل Bright Crystal Absolu حجم 90 میلی لیتر

در سال 2013 یکی از عطرهای برند ایتالیایی ورساچه (Versace) بازطراحی شد. عطر بازسازی شده برایت کریستال ابسولو (Bright Crystal Absolu) نام دارد. این عطر نسخه شدید شده برایت کریستال (Bright Crystal) است. ورساچه Bright Crystal Absolu یکی از شاهکارهای عطرساز مشهور و کاربلد یعنی آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) به حساب می آید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Versense حجم 100 میلی لیتر

درست در سال 2009 بوده که ورساچه (Versace) عطر جدیدش را به بازار معرفی کرد. این ادو تویلت ورسنس (Versense) نام دارد. ورسنس بوی تند و خنکی دارد و برای استفاده در روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می شود. این عطر حجمی برابر با 100 میلی لیتر و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی نیاز می کند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Versace Man Eau Fraiche حجم 100 میلی لیتر

یکی دیگر از شاهکارهای عطرساز مشهور و کاربلد اولیویه کرسپ (Olivier Cresp) توسط برند محبوب ورساچه (Versace) تولید می شود. این ادو تویلت ورساچه من او فرش (Versace Man Eau Fraiche) نام دارد. این عطر چوبی-اقیانوسی برای روزهای داغ تابستانی بهترین گزینه است. این عطر مردانه در سال 2006 به بازار معرفی شده است. Versace Man Eau Fraiche نسخه باطراوت تری از عطر ورساچه من است. بطری این عطر بسیار زیبا طراحی شده و جذابیت خاصی دارد. روی بطری شفاف این عطر، نام Eau Fraiche با رنگ تیره به چشم می خورد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Pour Homme Dylan Blue حجم 100 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • نوع

    ادو تویلت

  • حجم

    100 میلی لیتر

  • کشور مبدا برند

    ایتالیا

  • سال معرفی

    2016

مشخصات رایحه

  • مناسب برای

    آقایان

  • نوع رایحه

    خوراکی , خنک , طبیعت , تند , شیرین

  • ساختار رایحه

    مرکبات , اقیانوس , گیاهان معطر , ادویه

  • نت آغازی

    نت های آبی، گریپ فروت، نارنج و برگ درخت انجیر

  • نت میانی

    برگ بنفشه، پاپیروس، گیاه پاتچولی، فلفل سیاه و عنبر

  • نت پایانی

    مشک، بخار معطر، دانه تونکا و زعفران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو پرفیوم مردانه ورساچه مدل Pour Homme Oud Noir حجم 100 میلی لیتر

عطرهای چوبی و شرقی موردپسند بیشتر آقایان است. یکی از بهترین این نوع عطرها توسط برند ورساچه (Versace) تولید می شود. این ادو پرفیوم 100 میلی لیتری پور اوم عود نوآر (Pour Homme Oud Noir) نام دارد. این عطر در سال 2013 به بازار معرفی شده است. عود نوآر با بوی تند و گرمش برای شب های پاییزی و زمستانی پیشنهاد می شود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal حجم 90 میلی لیتر

برند ایتالیایی ورساچه (Versace) در سال 2006 با الهام از عطر Crystal Noir یکی از بهترین عطرهای زنانه اش را معرفی کرد. این ادو تویلت برایت کریستال (Bright Crystal) نام دارد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) اجرا شده است. روزهای بهاری و تابستانی، بهترین زمان استفاده از این عطر میوه ای هستند. روی بطری برایت کریستال نشان ورساچه و در پایین آن نام این عطر با رنگ سیاه چاپ شده و دیده می شود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Pour Homme حجم 100 میلی لیتر

در سال 2008، برند محبوب و معتبر ورساچه(Versache) نام شناخته شده عرصه مد، پوشاک و عطر، یکی دیگر از عطرهای خود را معرفی کرد. این عطر مردانه پور اوم (Pour Homme) نام دارد. اگر شما و دوستانتان عطرهایی را دوست دارید که حال وهوای تلخ و خنک دارند، این ورساچه آبی رنگ یکی از انتخاب های اول شما خواهد بود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو پرفیوم زنانه ورساچه مدل Crystal Noir حجم 90 میلی لیتر

یکی از بهترین عطرهای شرقی زنانه برند مشهور ورساچه (Versace) در سال 2004 معرفی شده است. این ادو پرفیوم کریستال نوآر (Crystal Noir) نام دارد. کریستال نوآر با توجه به بوی شیرین و گرمش برای فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می شود. طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز مشهور و برجسته آنتونی لی (Antoine Lie) انجام داده است. بطری این عطر بسیار زنانه و شیک طراحی شده است. روی بطری، نشان تجاری ورساچه و نام Crystal Noir را مشاهده می کنید. این نوشته ها به رنگ طلایی هستند و با رنگ بنفش خود شیشه، ترکیب جالبی ایجاد کرده اند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Eros حجم 100 میلی لیتر

یکی از عطرهای ورساچه (Versace) که به گفته خود دوناتلا ورساچه (Donatella Versace) روح و DNA ورساچه را در خودش دارد و کیفیت عطرهای این برند را نشان می دهد برای آقایان تولید شده است. این ادو تویلت اروس (Eros) نام دارد. اروس بوی تقریباً خنکی دارد ولی در تمام طول سال می توانید از آن استفاده کنید. نام این عطر از قهرمانان و خدایان باستانی یونان گرفته شده و قدرت و شکوه آن دوران را تداعی می کند. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور Aurelien Guichard اجرا شده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو پرفیوم زنانه ورساچه مدل Pour Femme حجم 100 میلی لیتر

برند ورساچه (Versace) در آغاز ماه آوریل سال 2007 عطر زنانه جدیدش را معرفی کرد. این عطر یک نام ساده دارد؛ ورساچه (Versace). دوناتلا ورساچه (Donatella Versace) هنگام طراحی این عطر، قصد داشت عطری متفاوت، موردپسند عموم و زنان امروزی، با طراوت و درعین حال کلاسیک بسازد. این عطر گلی، با بوی تازه و با طراوتش برای زنان امروزی و مدرن ساخته شده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت ادو پرفیوم زنانه ورساچه مدل Pour Femme OUD Oriental حجم 100 میلی لیتر

عطرهای زنانه برند ایتالیایی ورساچه (Versace) همیشه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. یکی از لوکس ترین و معروف ترین عطرهای ورساچه در سال 2014 ساخته شده است. این ادو پرفیوم پور فم عود اورینتال (Pour Femme Oud Oriental) نام دارد. Oud Oriental بوی شرقی و گرمی دارد و برای استفاده در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می شود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت تستر ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal حجم 90 میلی لیتر (جعبه تستر و بدون درب اصلی)

مشخصات کلی

  • نوع

    ادو تویلت

  • حجم

    90 میلی لیتر

  • کشور مبدا برند

    ایتالیا

  • صادر کننده مجوز

    سازمان غذا و دارو

مشخصات رایحه

  • مناسب برای

    بانوان

  • نوع رایحه

    خنک , خوراکی , گل

  • ساختار رایحه

    میوه , خاک و زمین , گیاهان معطر , گل

  • نت آغازی

    انار , آب , یوزو

  • نت میانی

    گل صدتومانی , مگنولیا , نیلوفر آبی

  • نت پایانی

    چوب ماهون , مشک , کهربا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو پرفیوم زنانه ورساچه مدل Vanitas حجم 100 میلی لیتر

یکی از عطرهای خوب و زنانه ای که توسط برند ایتالیایی ورساچه (Versace) ساخته شده وانیتاس (Vanitas) نام دارد. Vanitas بوی شیرین و خنکی دارد. استفاده از این عطر در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می شود. بطری Vanitas بسیار شیک و خوش دست ساخته شده و به خوبی در دست قرار می گیرد. این عطر حجمی 100 میلی لیتری دارد و به عنوان یک ادو پرفیوم تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی نیاز می کند. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور و کاربلد یعنی Dora Baghriche-Arnaud اجرا شده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire حجم 100 میلی لیتر

بعضی عطرها به سرعت در دنیا فراگیر می شوند. آیا تابه حال از خود پرسیده اید که دلیل موفقیت آن ها چیست؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو پرفیوم زنانه زوا مدل VERSACE Bright Crystal حجم 30 میلی لیتر

مناسب برای

بانوان

نوع رایحه

شیرین , خنک , خوراکی , طبیعت , گل

ساختار رایحه

میوه , چوب , مرکبات , اقیانوس , گل

نت آغازی

میوه یوزو، انار و نت های آبی

نت میانی

گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی

نت پایانی

مشک، چوب ماهون و عنبر

سایر توضیحات

مبدا برند اسانس کشور فرانسه می باشد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو پرفیوم زنانه ژولییتا مدل Versace Rosa حجم 30 میلی لیتر

حجم

30 میلی لیتر

کشور مبدا برند

ایران

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

کشور سازنده

ایران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو پرفیوم زنانه نیفتی مدل VERSACE VERSUS حجم 100 میلی لیتر

مناسب برای

بانوان

نوع رایحه

شیرین , خنک , خوراکی , طبیعت , گل

ساختار رایحه

میوه , مرکبات , گیاهان معطر , گل

نت آغازی

لیمو، کامکوات و سیب ستاره ای

نت میانی

شکوفه پرتقال آفریقایی و گل رز

نت پایانی

مشک، گیاه پاتچولی و عنبر

سایر توضیحات

مبدا برند اسانس کشور فرانسه می باشد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو پرفیوم زنانه مهمت مدل کریستال ورساچه نویر حجم 100 میلی لیتر

مناسب برای

بانوان

نوع رایحه

تلخ , گرم

ساختار رایحه

ادویه , گیاهان معطر

نت آغازی

زنجبیل , فلفل , هل

نت میانی

گل صدتومانی , شکوفه پرتقال , نارگیل , گاردنیای یاسمنی

نت پایانی

چوب صندل سفید , مشک , کهربا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو پرفیوم زنانه نیفتی مدل Versace Bright Crystal حجم 30 میلی لیتر

حجم

30 میلی لیتر

کشور مبدا برند

ایران

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

کشور سازنده

ایران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو پرفیوم زنانه کافه تو مدل Versace Bright Crystal حجم 100 میلی لیتر

مناسب برای

بانوان

نوع رایحه

شیرین , خنک , خوراکی , طبیعت , گل

ساختار رایحه

میوه , چوب , مرکبات , اقیانوس , گل

نت آغازی

میوه یوزو، انار و نت های آبی

نت میانی

گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی

نت پایانی

مشک، چوب ماهون و عنبر

سایر توضیحات

مبدا برند اسانس کشور فرانسه می باشد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو پرفیوم زنانه مهمت مدل ورساچه برایت کریستال حجم 100 میلی لیتر

حجم

100 میلی لیتر

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

کشور سازنده

ایران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ست ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal حجم 50 میلی لیتر

حجم

50 میلی لیتر

عطرساز

Alberto Morillas

کشور مبدا برند

ایتالیا

سال معرفی

2006

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Amour حجم 100 میلی لیتر

برند فرانسوی و معتبر لالیک در سال 2013، یکی از بهترین عطرهای زنانه اش را به بازار معرفی کرده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

منبع: اتاق
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1612

به "لیست قیمت خرید 25 مدل ادکلن ورساچه زنانه و مردانه [ اورجینال ] با تخفیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست قیمت خرید 25 مدل ادکلن ورساچه زنانه و مردانه [ اورجینال ] با تخفیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید