مجتبی گلیج: سختی های تمرین با مدال جهانی جبران خواهد شد

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، مجتبی گلیج در مورد شرایط اردو و تمریناتش گفت: شرایط اردو بسیار عالی است. هم از لحاظ تمرینات و هم از لحاظ روحی در شرایط خوبی به سر می بریم. تیم ملی هم که دیروز با برگزاری مسابقات انتخابی تکمیل شد و در این چند روز هم تمرینات خوب و متنوع و پرفشاری داشتیم.

مجتبی گلیج: سختی های تمرین با مدال جهانی جبران خواهد شد

وی در مورد مربیان تیم ملی گفت: من قبلاً هم در مسابقات لیگ برتر سابقه شاگردی پژمان درستکار را داشته ام. البته شرایط لیگ با تیم ملی بسیار فرق می نماید. چند روز اولی که با وی کار کردیم برنامه های خوبی برای مسابقات جهانی و مسابقات آینده داشتند و امیدواریم با این تمرینات بتوانیم به نقطه ایده آل برسیم. در مورد کادر فنی هم باید بگویم هم جوان هستند و هم با سابقه، چه در سبک وزن و چه در سنگین وزن برترین ها در کنار ما هستند.

گلیج در مورد کمپ تیم های ملی کشتی گفت: مثل همواره عالی است و اردوها بدون هیچ نقصی برگزار می گردد شرایط چه در خانه کشتی شهید هادی و چه در خانه کشتی شهید صدرزاده خوب است. کار مسئولان فدراسیون فدراسیون در ساخت و بازسازی کمپ تیم های ملی قابل تقدیر است و امیدوارم با مدال آوری بتوانیم زحماتشان را جبران کنیم.

وی در خاتمه در مورد مسابقات جهانی نروژ گفت: همواره مسابقات در وزن 97 کیلو بسیار سخت بوده و کشتی گیران خوبی هم در این وزن حضور دارند، امیدوارم مثل دوره های قبل که توانستم در مسابقات جهانی امیدها دو طلا بگیرم، سال جاری هم این اتفاق در مسابقات جهانی بیافتد. چراکه از سال قبل خیلی سختی کشیدم و نتیجه این سختی ها را باید با کسب مدال خوشرنگ طلا جبران کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1738

به "مجتبی گلیج: سختی های تمرین با مدال جهانی جبران خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتبی گلیج: سختی های تمرین با مدال جهانی جبران خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید