مدل های شیک آینه کنسول سلطنتی

به گزارش ناق، انگیزه - دکوراسیون - بسیاری از خانم ها به زیبایی منزل خود اهمیت ویژه ای می دهند. از نظر این افراد زیبایی خانه از هر چیز دیگری مهم تر است. در بازار وسایل بسیار زیادی وجود دارد که از طریق آن ها می توانید دکوراسیون خانه خود را زیباتر کنید. مبل ها، دراور ها، بوفه، فرش، نقش زیادی در زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما دارند ولی به چرات می توان گفت اصلی ترین وسیله ای که به پذیرایی خانه شما رنگ و جلای دیگر می بخشد، آینه کنسول و میز همراه آن است. در ادامه با مدل های متنوعی از آینه کنسول سلطنتی آشنا می شوید.

مدل های شیک آینه کنسول سلطنتی
میز کنسول کلاسیک طلایی

امروزه این میزها را در همه خانه ها می بینیم و تقریباً همه افراد به خصوص خانم ها به این نوع آینه ها علاقه خاصی نشان می دهند. اگر سری به بازار بزنید، می توانید انواع مختلفی از این آینه ها را بیابید. این آینه ها رنگ ها و شکل های مختلفی دارند. امروزه سازندگان آینه کنسول، در ساخت این وسیله خلاقیت بسیار زیادی به خرج می دهند و می تواند صدها شکل مختلف از این آینه ها را یافت؛ که البته هر یک از این نوع آینه کنسول ها مخصوص نوع خاصی از دکوراسیون و چیدمان منزل است.

آینه کنسول چوبی سلطنتی

آینه کنسول سلطنتی؛ یک گزینه شیک برای جهیزیه

اگر به دنبال تهیه جهیزیه برای خود یا فرزندانتان هستید، یکی از اقلام اساسی که در لیست شما جایی می گیرد، آینه کنسول است. نکته ای که باید در خرید آینه کنسول و آن توجه داشته باشید این است که باید از مکانی که بعد از ازدواج قصد دارید در آن زندگی کنیم شناخت کافی را داشته باشید. علاوه بر این باید نوع دکوراسیون منزل خود را بدانید. اگر قصد خرید وسایلی با شیوه مدرن را دارید، حتماً باید آینه کنسول خود را به نحوی تهیه کنید، چه فضایی مدرن را در کنار سایر وسایل به شما اعطا کند. ولی اگر خانه شما فضای کلاسیک دارد، حتماً دقت داشته باشید که آینه کنسولی با شکل و شمایل کلاسیک انتخاب کنید.

آینه کنسول کلاسیک اروپایی (ویکتوریایی)

یکی از انواع آینه کنسول ها که هواداران بسیار زیادی نیز دارد، آینه کنسول سلطنتی است. احتمالا شما با این نوع از آینه کنسول ها آشنایی کافی را دارید ولی باید بگوییم این نوع از آینه کنسول ها دارای قاب و به اصطلاح کلافی از جنس چوب هستند. جنس این قاب می تواند از چوب های مختلفی باشد. ولی هنگام خرید این آینه کنسول باید دقت داشته باشید که بهترین جنس چوب که چوب گردو است را انتخاب کنید. البته چوب های باکیفیت دیگری نیز در بازار وجود دارد که با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید به آن ها پی ببرید.

کنسول و آینه نئو کلاسیک

متخصصان مربوطه در کارگاه های خود، بر روی چوب قاب آینه کنسول، نقش و نگارهای برجا می گذارند که به آن منبت کاری می گویند. منبت کاری گاهی با دست و گاهی با ماشین انجام می گردد ولی بهتر است این منبت کاری با دست انجام گردد تا کیفیت منبت افزایش یابد. منبت کاری یک اثر هنری است که به صبر و حوصله و البته تخصص بالا احتیاجمند است. مهم ترین شاخصه آینه کنسول سلطنتی، وجود منبت کاری در قاب یا کلاف آن است. این منبت کاری به آینه کنسول و به طور کلی به دکوراسیون خانه شما، فضایی کلاسیک می دهد و باید دقت داشته باشید که این فضای سلطنتی و کلاسیک، در تمامی وسایل موجود در خانه شما وجود داشته باشد.

آینه کنسول سلطنتی طلایی

آینه کنسول جزو وسایلی از دکوراسیون است که بدون شک می توان یکی از انواع آن را در هر خانه ای به ویژه خانه های مجلل و شیک پیدا کرد. مهم نیست که مدل آن از چه نوعی باشد و یا در چه اندازه ای باشد به هر حال آینه و میز کنسول به منزل شما زیبایی بی پایانی اعطا می نماید. این آینه و میز می تواند فضای مناسبی برای قرار دادن تعدادی از وسایل تزئینی و یا حتی وسایل غیر تزئینی باشد و از طرفی دیگر زیبایی خاص و منحصر به فردی را به فضای دکور خانه شما می بخشد. همانطور که احتمالا می دانید معمول است که در هنگام انتخاب آینه کنسول مورد نظرتان می بایست به مدل و سبک آینه کنسولی که قصد خریدش را دارید توجه ویژه ای داشته باشید و آینه کنسولی را انتخاب کنید که با دکوراسیون منزلتان ست باشد و با آن هماهنگی لازم را داشته باشد.

آینه کنسول سلطنتی نقره ای سبک مینیمالیستی

قبل از خرید به سبک و طراحی خانه خود توجه کنید

اگر سبک چیدمان و نحوه دکوراسیون خانه شما لوکس و سلطنتی است باید به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است به دنبال خرید مدلی از آینه کنسول باشید که با سبک دکوراسیون و نحوه چیدمان منزل شما هماهنگ باشد. از طرفی دیگر اگر سبک دکوراسیون منزل شما ساده و یا به عبارت عامیانه اسپرت است می توانید به دنبال خرید آینه کنسول اسپرت باشید. مطمئن باشید که وجود تناسب و هماهنگی در بین وسایل منزل شما می تواند جلوه و زیبایی خاصی به تک تک عناصر منزل شما ببخشد.

نوع آینه و میز کنسول با توجه به دیگر عناصر دکوراسیون منزل می تواند کلاسیک یا مدرن باشند. اگر مبلمان و دیگر وسایل موجود در دکوراسیون از نوع کلاسیک و سنتی باشند، قطعاً باید میز کنسول و آینه هم کلاسیک انتخاب گردد. ولی اگر وسایل منزل شما مدرن باشند، میز کنسول و آینه مدرن انتخاب کنید. همچنین طرح های آینه کنسول و میز آن نیز متفاوت اند. طرح های ساده برای مکان های کلاسیک و طرح های منبت کاری شده و به عبارتی سلطنتی برای مکان های مدرن تر مورد استفاده قرار می گیرد.

آینه کنسول ساده شیک

تعدادی از مدل های میز کنسول باریک و کم عرض هستند و برخی دیگر اندازه عظیم تری دارند. میز کنسول باریک تر برای مکان هایی با فضای کم مناسب تر هستند. برخی از مدل های آینه کنسول نیز روی میز کنسول قرار می گیرند و برخی دیگر از این آینه ها بر روی دیوار نصب می شوند.

کنسول طلایی سفید

اما شاید برای شما هم سؤال باشد که محل قرار دادن آینه کنسول چه مکانی است. محل قرار دریافت آینه کنسول هم می تواند جلوی درب ورودی منزل باشد و هم در اتاق های خانه و یا قرار دادن در قسمتی از پذیرایی منزل. قرار دادن آینه کنسول در مقابل درب ورودی منزل و بر روی میز کنسول زیبایی خاصی به خانه می بخشد. اگر برای آینه کنسول ناحیه ای موجود در سالن پذیرایی معین کنیم نیز زیبایی منحصر به فردی و خاصی دارد و این کار سبب عظیم تر به نظر آمدن منزل شما می گردد. همچنین اگر آینه کنسول سلطنتی را روبروی پنجره نور گیری در منزل قرار دهیم، در اثر تابش نور خورشید در آینه نیز عظیمی منزل بیشتر به چشم می خورد و فضا را زیباتر می سازد.

همانطور که گفتیم آینه کنسول علاوه بر زیبایی، استفاده های بسیار کاربردی دیگری نیز دارد. از جمله اینکه می توان روی میز کنسول وسایل مورد احتیاج مثلاً وسایل آرایشی را قرار داد یا از آن به عنوان میزی برای نوشتن استفاده کرد. به عبارتی دیگر از آن به عنوان میز تحریر بهره برد. همچنین اگر میز کنسول شما دارای کمد است، می توان از کمد آن برای جای دادن وسایل اضافه استفاده کرد.

آینه کنسول سلطنتی چوبی منبت کاری شده

آیا قیمت روز آینه کنسول سلطنتی را دارید؟ نظرات خود را در انتهای این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1156

به "مدل های شیک آینه کنسول سلطنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های شیک آینه کنسول سلطنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید