معرفی هتل 5 ستاره Cocoon Maldives مالدیو

به گزارش ناق، پنجره اتاق خود را باز می کنید و تصویری از آبی دریا به همراه موج های آرام در مقابل چشم هایتان نقش می بندد. حتی با فکر کردن به این منظره آرامشی غیرقابل وصف را احساس خواهیم کرد چه رسد به اینکه در واقعیت هم خود را در چنین مکان رویایی ببینیم. هتل کوکون مالدیو تمام آنچه را که از یک سفر رمانتیک انتظار دارید برایتان فراهم نموده است. در ادامه می خواهیم شما را با یکی از خاص ترین هتل های جهان آشنا کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره Cocoon Maldives مالدیو

با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی برنامه ریزی برای سفر جز دغدغه های گردشگران خواهد شد. اگر جز گردشگرانی هستید که به کمتر از مقصدی متفاوت و لوکس راضی نمی شوید، با پکیجی کامل از هتل های شیک، رستوران های بین المللی، ورزش های آبی و تفریحات منحصربه فرد بدون شک می تواند شما را راضی کند. هتل کوکون مالدیو گوشه ای از لوکس بودن این جزیره رویایی را نشان خواهد داد. برای آشنایی با این هتل و امکانات بی نظیرش تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید. ()

درباره هتل کوکون مالدیو

هتل کوکون مالدیو با داشتن سوییت های روی آب، ساحل اختصاصی و اتاق های احاطه شده با پوشش گیاهی به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو شناخته می گردد. این هتل 5 ستاره بر روی آب های اقیانوس هند ساخته شده و تمامی اتاق هایش با بالکن اختصاصی تجهیز شده اند.

کارکنان هتل به تمامی زبان های زنده جهان از جمله انگلیسی، عربی، ترکی و فرانسوی مسلط هستند. ازاین رو میهمانان هتل به راحتی می توانند با کارکنان ارتباط برقرار نموده و درخواست های خود را مطرح نمایند.

وجود اینترنت پرسرعت رایگان در سراسر هتل این امکان را به میهمانان می دهد تا به راحتی بتوانند لحظات اقامت خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک گذاشته یا کارهای ادارای را بدون دغدغه به وسیله اینترنت مدیریت نمایند.

وجود امکانات تفریحی - رفاهی مدرن باعث شده تا میهمانان هتل ساحلی کوکون اقامتی آرام، لدت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل کوکون مالدیو لوکس ترین و مدرن ترین امکانات را در فضای بسیار شیک خود دارد. تمامی بخش های هتل مطابق با استانداردهای بین المللی هتلی تجهیز شده و میهمانان می توانند اقامتی شاهانه و بی دغدغه را تجربه نمایند.

رستوران های هتل: هتل کوکون 3 رستوران بسیار شیک دارد که هر کدام از آن ها به طور اختصاصی غذاهای محلی مالدیو، آسیای شرقی، مدیترانه ای و اروپایی را در وعده های صبحانه، نهار و شام سرو می نمایند.

مجموعه آبی هتل: استخر روباز، استخر ویژه بچه ها، مرکز اسپا، سونای خشک، جکوزی و مرکز ماساژ از امکانات مجموعه آبی استخر هستند. میهمانان هتل می توانند به صورت رایگان از استخر، جکوزی و سونا استفاده نمایند.

خدمات ورزشی: در هتل کوکون تمامی میهمانان با هر سلیقه ای می توانند ورزش مورد علاقه خود را پیدا نمایند. سالن بدنسازی، زمین بازی تنیس، استخر مخصوص شنا، زمین بازی ویژه بچه ها، کلاس های یوگا و سالن بیلیارد از خدمات ورزشی هتل هستند.

سایر امکانات هتل: روم سرویس 24 ساعته، موسیقی زنده، خدمات زیبایی و آرایشی، جایگاه های مخصوص حمام آفتاب، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق های تو در تو ویژه خانواده.

امکانات اتاق های هتل

پوشش گیاهی از برجسته ترین ویژگی اتاق های هتل کوکون مالدیو است. اتاق های این هتل به گونه ای طراحی شده اند که توسط یک پارتیشن شیشه ای به حمام راه دارند و به واسزه درب های شیشه ای میهمانان می توانند در تمام مدت روز چشم اندازی حیرت انگیز به دریا را مقابل خود داشته باشند.

سیستم تهویه هوای مطبوع، سرویس خواب بسیار راحت، دیوارهای ضد صدا، امکان سرو صبحانه در اتاق، دستگاه چای و قهوه ساز، مینی بار، بالکن اختصاصی رو به دریا، امکان دریافت حمام آفتاب در اتاق، تلویزیون صفحه تخت و … از امکانات اتاق های هتل کوکون هستند.

انواع اتاق های هتل

اتاق های هتل کوکون به اتاق های دو تخته، یک تخته و سوییت ها تقسیم بندی می شوند که هر یک با توجه به فضایی که دارند با امکانات مخصوص به خود تجهیز شده اند. در ادامه با امکانات تعدادی از اتاق ها آشنا می شویم:

Lagoon Over Water Suite

واتر سوئیت ها فضایی 70 متری دارند و با بالکن اختصاصی، نمای رو به دریا، اینرنت رایگان، یک سرویس خواب اضافه، کف پارکت، ورودی اختصاصی و محل مخصوص غذاخوری تجهیز شده است.

Beach Suite Pool

این سوییت 70 متر است و با کمد مخصوص لباس، کف کاشی مرمر، لپ تاپ، خشک کن، کاناپه، فضای نشیمن، سرویس غذاخوری در فضای باز، سرویس بیدار باش و استخر اختصاصی تجهیز شده است.

Beach Villa

اتاق 50 متری بیچ ویلا یک سرویس خواب دو نفره، تلویزیون صفحه نخت متصل به کانال های ماهواره، قفسه خشک کن لباس، فضای نشیمن،؛ میز نهار خوری و بالکن اختصاصی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.

موقعیت مکانی هتل

هتل کوکون مالدیو در جزیره اوکولهوفیلنو قرار گرفته و و با توجه با موقعیت مکانی بسیار عالی که دارد دسترسی میهمانان را به تفریحات ساحلی به راحتی فراهم می نماید. این هتل تا ساحل دایو 1 کیلومتر، ساحل پارک بچه ها 550 متر و تا ساحل مسجدالذکر 450 متر فاصله دارد.

میهمانان هتل می توانند برای دسترسی به سایر جاذبه های مالدیو از سیستم حمل و نقل دریایی یا هوایی استفاده نمایند. برای اجاره قایق می توانید از قسمت پذیرش هتل یاری بگیرید.

بیشتر بخوانید …

بهترین فصل سفر به مالدیو

آیا سفر به مالدیو ویزا می خواهد؟

منبع: ستاره ونک
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1378

به "معرفی هتل 5 ستاره Cocoon Maldives مالدیو" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل 5 ستاره Cocoon Maldives مالدیو" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره Cocoon Maldives مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید