هتل تری ترانگ بیچ ریسورت پوکت؛ هتلی برای عاشقان خورشید، عکس

به گزارش ناق، هتل تری ترانگ بیچ ریسورت پوکت در قلب پاتونگ واقع شده است و مکانی آرام و خلوت است برای عاشقان خورشید است. علی رغم نزدیک بودن به پاتونگ، تقریباً هیچ کس در شهر نمی داند ساحل تری ترانگ کجاست.

هتل تری ترانگ بیچ ریسورت پوکت؛ هتلی برای عاشقان خورشید، عکس

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سرگرمی و سفر بیشتر بدانید.

با رفتن به جنوب، در آخرین قسمت جاده ساحلی پاتونگ و گردش به سمت چپ در Amari Phuket می توانید به آن برسید. این هتل 25 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد و امکان دسترسی به امکانات مهم شهر را فراهم می نماید.

همجواری با Malin Plaza Patong ، John International Tailor و Train Thai Boxing جذابیت خاصی به این هتل می بخشد. همچنین هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری پوکت مانند ساحل پاتونگ، مرکز خرید جانگسیلون، جاده بانگلا و مجسمه بودای عظیم قرار گرفته و موجب جذب گردشگران بسیاری شده است.

مسافران می توانند با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر نمایند و اقامت بی نظیری را در هتل Tri Trang Beach Resort تجربه نمایند.

امکانات کلی هتل تری ترانگ بیچ ریسورت پوکت

در هتل تری ترانگ بیچ ریسورت، تمام سعی در این است که میهمانان احساس راحتی نمایند. برای انجام این کار، هتل بهترین خدمات و امکانات را ارائه می دهد. مجموعه ای از امکانات درجه یک مانند Wi-Fi رایگان در مکان های عمومی و اتاق ها، میز پذیرش 24 ساعته، استخر روباز، رستوران، شاتل فرودگاهی، محل نگهداری چمدان و پارکینگ در هتل وجود دارد. در صورت احتیاج به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات است.

صندوق امانات هتل جهت سپردن اشیای گرانبها در دسترس است. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی هتل ممنوع است به همین منظور مکان های مجزایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است.

این هتل دارای یک ساحل اختصاصی و3 استخر مشرف به دریا است. اتاق کنفرانس، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز از دیگر امکانات رفاهی هتل به شمار می آیند. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، تایلندی، آلمانی، روسی و ترکی صحبت می نمایند و با روی گشاده آماده از استقبال از میهمانان هستند.

امکانات تفریحی هتل

علاقمندان به ورزش می توانند از مرکز تناسب اندام هتل استفاده نمایند. می توانید در ساحل تری ترانگ از ماساژ ساحلی وخدمات پدیکور بهره مند شوید. آب موجود در ساحل تری ترانگ عمیق نیست و کف آن کاملاً سنگلاخ است و شنا را در جزر و مد کمی سخت می نماید.

بهترین مکان برای شنا، نزدیک به انتهای ساحل پاتونگ است. استخر رو باز هتل به همراه جایگاه های آفتاب مکان مناسبی برای برطرف خستگی های روزمره به شمار می آید. در بار کنار استخر نیز می توانید با انواع نوشیدنی های گوارا و خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

هتل با انواع اتاق های مجهز استاندارد، اتاق لوکس با منظره دریا، اتاق سوپریور با منظره دریا، اتاق مالی، سوئیت جونیور و سوئیت اکسکیوتیو آسایش و راحتی میهمانان را فراهم می نماید. این هتل دارای 244 اتاق میهمان زیبا است که هر کدام شامل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تهویه مطبوع، بالکن اختصاصی و امکانات تهیه قهوه و چای هستند.

دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم و برنامه های کابلی برای سرگرمی شما امکان پذیر است. سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار نیز در دسترس هستند.

رستوران هتل

ناهار یا شام خود را در رستوران هتل یا در اتاق خود در ساعات محدود می توانید میل کنید. Windsurf مکانی بسیار جذاب و مشرف به دریا است که غذاهای تایلندی و اروپایی سرو می نماید و دارای دکوراسیون داخلی چوبی بسیار زیبایی است. صبحانه هر روز از ساعت 6:30 صبح تا 10:30 صبح با پرداخت هزینه در دسترس است. همچنین امکان سرو صبحانه نیز در اتاق های هتل فراهم شده است.

فاصله هتل تری ترانگ بیچ ریسورت پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا جاده بانگلا: 1 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: 3.3 کیلومتر

فاصله تا ساحل پاتونگ: 6 کیلومتر

فاصله تا پارک فانتاسی پوکت: 13.2 کیلومتر

فاصله تا معبد وات چالونگ: 19.1 کیلومتر

فاصله تا مجسمه بودای عظیم: 23 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1633

به "هتل تری ترانگ بیچ ریسورت پوکت؛ هتلی برای عاشقان خورشید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل تری ترانگ بیچ ریسورت پوکت؛ هتلی برای عاشقان خورشید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید